سقوط قیمت بیت کوین به 57600 دلار! خروج سرمایه از ETFها دلیل اصلی ریزش 10 درصدی

سقوط قیمت بیت کوین به 57600 دلار! دلیل اصلی ریزش 10 درصدی چیست؟

بیت کوین دقایقی پیش با ریزشی 10 درصدی نسبت به 24 ساعت گذشته خود، سطح حمایتش در قیمت 57600 دلار را لمس کرد.

این کاهش قیمت همزمان با خروج نگران‌کننده 162 میلیون دلاری از صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین بود که نشان‌دهنده تغییر در احساسات سرمایه‌گذاران است. یکی از تحلیلگران SpotonChain می‌گوید: «روند جریان منفی سرمایه از ETFها نگران کننده‌است و می‌تواند به ترس‌های اساسی بازار مربوط باشد.»

نگاهی دقیق به سقوط ناگهانی بیت کوین

سقوط اخیر بیت کوین به 57600 دلار نشان‌دهنده نگرانی‌های گسترده‌تر بازار است که با خروجی قابل توجه از ETFها و کاهش 7 درصدی ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در سراسر جهان همراه بود.

خروج سرمایه‌ها از ETFهای متمرکز بر بیت‌کوین، از جمله برداشت هنگفت 93.2 میلیون دلاری از گری‌اسکیل بیت‌کوین تراست (Grayscale Bitcoin Trust)، نشان‌دهنده عدم اعتماد فزاینده در میان سرمایه‌گذاران سازمانی است.

با وجود کاهش شدید قیمت‌ها، در همین بازه زمانی حجم معاملات بیت‌کوین 32 درصد افزایش یافته‌است. این نتیجه ترکیبی از فروش‌های سنگین و خریدهای فرصت طلبانه است. این رفتارهای ضد و نقیض بر عدم اطمینان فعلی در بازار ارزهای دیجیتال تأکید می‌کند.

با توجه به نوسان‌های بالای این ارز دیجیتال، به خصوص در حال حاضر که حجم معاملات خرید و فروش بالا است، امکان ریزش به زیر ناحیه قیمتی فعلی وجود دارد. همچنین بازگشت مجدد به سطوح قبلی تیز یحتمل است.

منبع
برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/iranital/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420