دسنترالند میزبان اولین عروسی متاورسی شد

یک زوج عاشق اهل آریزونای آمریکا، روز شنبه تبدیل به اولین زوجی شدند که ازدواج خود را در فضای متاورس (Metaverse) برگزار و پیوند خود را رسمی کردند.

این مراسم عروسی در بلاکچین متاورسی دسنترالند (Decentraland) و با حضور شاهدان، کلینت بولیک مقام قضایی دادگاه عالی آریزونا و جمعیت مجازی متشکل از 2000 مهمان در 5 فوریه برگزار شد. عروس و داماد، رایان و کندیس هرلی، گروه حقوقی رز (Rose Law Group) را برای رسمی کردن ازدواج خود انتخاب کردند. این مراسم در حقیقت در ملک حقوقی گروه رز در دسنترالند برگزار شد و بنیان‌گذار این گروه ادعا کرده این اولین عروسی مبتنی بر بلاکچین متاورسی در جهان است. با این حال، مراسم عروسی رایان و کندیس بدون اشکال نبود، زیرا دیسنترالند به خاطر تعداد مهمانان به مشکل فنی برخورد و حتی برای برخی از افراد در حین مراسم امکان مشاهده تصویر داماد وجود نداشت.

با وجود تضمین این گروه حقوقی در مورد قانونی بودن عروسی، به نظر می‌رسد که بسیاری از کارشناسان حقوقی متقاعد نشده‌اند و طبق گفتهٔ دفتر خانه‌های ثبت ازدواج آمریکا، افراد در طول یک مراسم عروسی قانونی نمی‌توانند به صورت آواتارهای دیجیتالی خود ظاهر شوند بلکه باید خود واقعیشان در محل حضور داشته باشند.

 

منبع  cointelegraph.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.