مدیر جدید آموزش رمز ارز و بلاکچین: بلاکچین فرافناوری، غیرقابل نفوذ و هک است

علی پاک باخته گان زنجانی، مدیر جدید آموزش رمزارز و بلاکچین کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی و آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای کشور اعلام کرد: مهم‌ترین اصل در سیاست‌ها و منویات مقام معظم رهبری، استقرار و تقویت اقتصاد دانش بنیان است و فرافناوری بلاکچین راهکار نوین این امر است.

به گفتهٔ وی، به منظور تحقق اقتصاد دانش بنیان باید انواع فرصت‌ها و ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه کشور را شناسایی کرد و ظرفیت‌های برتر، در جهت تحقق هدف‌های اقتصاد مقاومتی ساماندهی و ارتقا داد. علی پاک ‌باخته‌ گان گفت:

بلاکچین فرافناوری است که ۲۷ سال پیش آغاز شده و غیرقابل نفوذ و هک است. این فناوری بازار نوینی است که نقش بسزایی در معاملات، صادرات، واردات و تعاملات بین المللی با سایر کشور‌ها ایفا خواهد کرد و بر این اساس؛ خانه بلاکچین ایران به صورت اتحادیه ثبت شده تا ایده‌های اشخاصی که در این زمینه صاحب نظر هستند را ثبت نماید تا ضمن عملیاتی نمودن طرح‌ها، موجب جلوگیری از خروج ایده‌ها از کشور شود.

وی در پایان تاکید کرد که در مبحث پلتفرم‌های تبادلی، حدود ۱۲ میلیون نفر فعالیت می‌کنند که متاسفانه به دلیل نواقص آموزشی در این حوزه ضرر کرده‌اند و خوشبختانه به همت مدیران انقلابی خانه بلاکچین ایران، واحدهای درسی رمزارز‌ها در دانشگاه پیام نور و فنی و حرفه‌ای فعال شده که می‌تواند با ارائه آموزش‌های استاندارد، این مسیر را به سمت صحیح هدایت کند.

منبع:  iribnews 

لینک مطلب:

کپی شد

مطالب پر بازدید

.