ارزش بازار ارزهای دیجیتال به ۲ تریلیون دلار رسید؛ صعود بیت کوین به بالای ۵۷ هزار دلار

قیمت بیت کوین به بالای ۵۷ هزار دلار رسید

ارزش کل بازار کریپتو برای اولین بار از آوریل 2022 به سطح 2 تریلیون دلار رسیده‌است. این در حالی است که احساسات مثبت بازار و ورودی‌های پیوسته سرمایه به صندوق‌های قابل معامله بورسی (ETF) اسپات بیت کوین قیمت این ارز دیجیتال را به بالای 57000 دلار رسانده‌است.

این افزایش قیمت بیت کوین باعث شد تا بزرگترین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار، به قیمت ۵۷۵۱۳ دلاری برسد و اتریوم نیز ارزشی ۳۲۷۰ دلار پیدا کند. سایر آلت‌کوین‌های برتر نیز رشد داشته‌اند. سولانا در ۲۴ ساعت گذشته ۹ درصد افزایش‌یافته و به ۱۱۰ دلار رسیده‌‌است. ریپل، کاردانو و اولنچ به ترتیب 5.3٪، ۷٪ و 6.5٪ رشد داشتند. دوج‌کوین نیز با افزایش ۱۵ درصدی به قیمت ۰.۰۹۷۷۹ دلار رسید.

بر اساس داده‌های کوین‌مارکت‌کپ، مجموع این رشد قیمتی‌ها با افزایش ۷.۷ درصدی ارزش بازار جهانی کریپتو همراه‌بوده و آن را به ۲.۱۴ تریلیون دلار رسانده‌است. برای درک این موضوع، ارزش بازار کریپتو اکنون حدود 33 میلیارد دلار از آمازون و 42 میلیارد دلار از آلفابت بیشتر است.

طبق داده‌های وب‌سایت آلترنیتیو، با توجه به اینکه شاخص ترس و طمع در 27 فوریه، “طمع شدید” (79) را نشان می‌دهد، بازار در حال غرق‌شدن در احساسات صعودی است. این شاخص آخرین بار در نوامبر 2021 مدت طولانی‌ای در منطقه “طمع شدید” بود. در آن زمان قیمت این ارز دیجیتال پیشگام به 69000 دلار رسید.

منبع

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.