بیت کوین به نزدیکی 60 هزار دلار رسید! رشد 41 درصدی در عرض یک ماه

بیت‌کوین به 60 هزار دلار رسید! رشد 43 درصدی در عرض یک ماه

بیت‌کوین، اولین ارز دیجیتال جهان، در 24 ساعت گذشته 4.56 درصد رشد داشت و برای اولین بار طی دو سال و سه ماه اخیر به قیمت 60 هزار دلار رسید.

چراغ سبز برای ETFهای اسپات بیت کوین در ایالات متحده موج تازه‌ای از خوش بینی را تزریق کرده‌است

بر اساس داده‌های کوین‌مارکت‌کپ، قیمت بیت کوین در نمودار هفتگی بیش از 15 درصد و در نمودار ماهانه بیش از 41 درصد افزایش یافته‌است. افزایش قیمت این ارز دیجیتال دو روز پس از آن صورت گرفت که شرکت مایکرواستراتژی اعلام کرد 3000 واحد بیت کوین دیگر را خریداری کرده‌است. مبلغ این خرید 155 میلیون دلار با میانگین قیمت 51813 دلار بین 15 تا 25 فوریه بوده‌است.

مایکرواستراتژی با مجموع 193000 واحد BTC به ارزش 6.09 میلیارد دلار که با قیمت متوسط ​​31544 دلار خریداری شده‌است، بزرگترین هولدر بیت‌کوین در بین شرکت‌های سهامی عام است. به‌گفته میکل مورچ، بنیانگذار صندوق سرمایه‌گذاری دارایی دیجیتال ARK36، خرید اخیر مایکرواستراتژی تأییدیه سازمانی است که عمدتاً به این رالی قیمتی دامن می‌زند. مورچ در یادداشت تحقیقاتی خود نوشت:

«این رالی قیمتی فقط یک سری اعداد روی نمودار نیست. بلکه نشانه‌ای از اعتماد سرمایه‌گذاران سازمانی به پتانسیل تحول آفرین ارزهای دیجیتال است…علاوه بر این، چراغ سبز برای ETFهای اسپات بیت کوین در ایالات متحده موج تازه‌ای از خوش بینی را تزریق کرده‌است، حجم معاملات را افزایش‌داده و شرکت‌های کریپتو را در میان بازار گسترده مملو از دلهره، رو سفید کرده‌است.»

باید افزود ارزش کل بازار کریپتو با 3.71 درصد افزایش در 24 ساعت گذشته به 2.23 تریلیون دلار رسید. این صنعت در 27 فوریه ارزش بازار 2 تریلیون دلاری را به دست آورد. زیرا بیت کوین به 57000 دلار رسید که با ترکیبی از جریان‌های ورودی به صندوق‌های قابل معامله بورسی (ETF) بیت‌کوین و بهبود احساسات سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال تقویت شد.

منبع

https://cointelegraph.com/news/bitcoin-approaches-60-000

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.