بلاکچین گیمینگ رونین

بلاکچین گیمینگ رونین (Ronin) روزانه 2 میلیون کاربر فعال دارد

بلاکچین گیمینگ رونین (Ronin) توانسته‌است با سبقت از دیگر بلاکچین‌ها در زمینه تعداد کاربران فعال روزانه (DAU) رتبه اول را در این زمینه به خود اختصاص دهد. این اکوسیستم که تنها به بخش بازی‌ها پرداخته‌، در سال 2024 به چندین نقطه عطف رسیده‌است.

امروز، 29 ژوئیه، پلتفرم داده‌های آن‌چین توکن ترمینال (Token Terminal) گزارش کرد که شبکه رونین دو میلیون DAU را ثبت کرده‌است. با این حساب از سایر بلاکچین‌های فعال مانند ترون و سولانا پیشی گرفته‌است. ترون با 1.8 میلیون کاربر فعال در رتبه دوم قرار داشت، در حالی که سولانا در 24 ساعت گذشته 1.2 میلیون کاربر داشت.

طبق اطلاعات توکن ترمینال، نمودار کاربران فعال روزانه بلاکچین گیمینگ رونین، تعداد آدرس‌های متمایز در تعامل با قراردادهای مرتبط با این شبکه را نشان می‌دهد. داده‌ها شامل کاربرانی است که در داخل شبکه تراکنش می‌کنند و تعامل دارند.

در بررسی 6 ماه اول سال که شبکه رونین روز گذشته منتشر کرد، تیم توسعه عواملی را که ممکن است بر افزایش کاربران فعال تأثیر داشته باشد، عنوان کرد. طبق گفته رونین، رشد آن در نیمه اول سال 2024 تا حدودی ناشی از افزایش حجم بازار توکن‌های عیر مثلی (NFT) آن به نام بازار ماویس (Mavis) و فهرست‌شدن توکن رونین (RON) در بایننس بود. تیم رونین معتقد است که این امر به کاربران یک “پورتال” برای ورود به “زادگاه گیمرهای” خود می‌دهد. بلاکچین رونین همچنین تا ماه گذشته جایگاه سوم پرفروش‌ترین NFTها را به خود اختصاص داده‌بود.

این تیم همچنین ۱۲ میلیون هولدر RON و بیش از سه میلیون دانلود را برای کیف پول خود گزارش کرده‌است. شبکه رونین همچنین تاکید کرد که اکوسیستم آن اکنون دارای 15 گیم قابل بازی است و خاطرنشان کرد که بازی‌های بیشتری در حال توسعه هستند.

منبع: cointelegraph.com

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.