خروج 600 میلیون دلار سرمایه از ETF اسپات بیت کوین طی هفته گذشته

خروج 600 میلیون دلار سرمایه از ETF اسپات بیت کوین طی هفته گذشته

صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین هفته گذشته پس از دریافت نشانه‌های اقتصادی متناقض از ایالات متحده، با خروج سرمایه ۶۲۱ میلیون دلاری روبه‌رو شدند.

طبق گزارش کوین‌شیرز (CoinShares)، در سراسر اکوسیستم دارایی‌های دیجیتال، ETF اسپات بیت کوین با خروج سرمایه خالص ۶۰۰ میلیون دلار روبه‌رو شد. این رقم کاملاً ناشی از ضررهای مربوط به صندوق‌های بیت کوین بود. این بزرگ‌ترین رقم از ۲۲ مارس بود. گری‌اسکیل (GrayScale) بیشترین آسیب را دید و با ۲۷۳ میلیون دلار خروج سرمایه روبه‌رو شد.

این گزارش سیاست انقباضی بیش از حد انتظار فدرال رزرو، را مقصر احتمالی فرار سرمایه از دارایی‌های با عرضه ثابت مانند بیت کوین می‌داند. این سیاست به معنای ادامه بالانگه‌داشتن نرخ‌های بهره توسط این بانک مرکزی است.

آلت کوین ها به طور کلی در هفته گذشته عملکرد خوبی داشتند. درواقع 13.2 میلیون دلار ورودی به صندوق‌های سرمایه‌گذاری اتریوم، 2 میلیون دلار به محصولات سرمایه گذاری لیدو و 1.1 میلیون دلار در محصولات سرمایه‌گذاری XRP وارد شد. علاوه بر این، محصولات سرمایه‌گذاری BNB، لایت کوین، کاردانو و چین‌لینک نیز تاحدودی شاهد ورودی‌های هفتگی بودند.

با این حال، ورودی سرمایه به آلت‌کوین‌ها کمک چندانی به مهار جریان خروجی و فروش نداشت. به طور کلی تمام دارایی‌های دیجیتال تحت مدیریت صندوق‌های سرمایه‌گذاری در آمریکا از 100 میلیارد دلار به 94 میلیارد دلار در طول هفته گذشته کاهش یافت.

منبع: cointelegraph

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.