وب‌سایت کوین بیس از صبح امروز از دسترس خارج شده است

وب‌سایت کوین بیس از صبح امروز از دسترس خارج شده است

بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در ایالات متحده، یعنی کوین بیس با یک “قطعی سیستم” مواجه شده‌است و خدمات خود را برای کسانی که به دنبال دسترسی به این صرافی روی دسکتاپ یا موبایل هستند غیرقابل استفاده کرده‌است.

کوین بیس در صفحه رسمی اعلام وضعیت خود به کاربران از این قطعی اطلاع داد. این صرافی نوشت یک “قطعی بزرگ” در ساعت 4:15 صبح به وقت جهانی در 14 می آغاز شد. تلاش‌ها برای بازدید از وب‌سایت در حال حاضر پیام خطای «سرویس 503 موقتاً در دسترس نیست» را نشان می‌دهد.

طبق راهنمایی‌های یک توسعه‌دهنده در موزیلا، شایع‌ترین علت خطای 503 این است که سرورها به دلیل تعمیر و نگهداری از کار افتاده‌اند یا بیش از حد بارگذاری شده‌اند.

حساب رسمی X این صرافی با عنوان Coinbase Support، امروز در پستی خبر این قطعی را به اشتراک گذاشت. همچنین گفت که در حال بررسی این مشکل و کار بر روی راه‌حل است. علاوه بر این، مجدداً تأکید کرد که وجوه کاربران امن است.

پیش از این نیز در 28 فوریه، کوین بیس و چندین صرافی دیگر به دلیل افزایش سریع فعالیت معاملاتی ارزهای دیجیتال دچار قطعی موقت شدند. این افزایش فعالیت در پی یک سقوط قیمتی برای بیت کوین که منجر به کاهش تقریباً 10 درصدی ارزش آن شد، رخ داد.

در حالی که این قطعی‌ها برای کاربران صرافی‌های کریپتو ناامیدکننده هستند، کارشناسان جامعه کریپتو در X اغلب آن‌ها را نشانه‌ای از آغاز یک روند صعودی می‌دانند. کارشناسان ادعا می‌کنند که افزایش ترافیک که باعث قطعی‌های طولانی سرویس می‌شود، در نهایت برای کریپتو مفید است.

منبع: cointelegraph

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.