کمپانی NYDIG: بیت کوین در حال حاضر پر سودترین دارایی سال 2023 محسوب می‌شود

کمپانی NYDIG: بیت کوین در حال حاضر پر سودترین دارایی سال 2023 محسوب می‌شود

در سالی که با عدم اطمینان در مورد وضعیت اقتصادی، تورم مداوم بالا و نگرانی‌ها در مورد افزایش نرخ بهره گذشت، بیت کوین حتی از دیگر دارایی‌های سنتی، بهتر عمل کرد.

عملکرد فوق‌العاده بیت کوین در سال 2023

بر اساس داده‌های منتشر شده توسط کمپانی بیت کوینی NYDIG در 6 اکتبر، بیت‌کوین در سال 2023 با سود 63.3 درصدی به عنوان بهترین کلاس دارایی ظاهر شده‌است. در میان این دارایی‌ها، دومین عملکرد برتر، صندوق‌های سرمایه کلان ایالات متحده است که 28.2 درصد افزایش یافته‌است. در همین حال، بیت‌کوین از سایر کلاس دارایی‌ها مانند بازار سهام ایالات متحده (12.2٪)، کالاها (6٪)، پول نقد (3.8٪) و طلا (1.1٪) نیز پیشی گرفته‌است.

یکی از برجسته‌ترین جنبه‌های عملکرد بیت‌کوین در سال جاری، توانایی آن در حفظ یک محدوده معاملاتی نسبتاً باریک علیرغم فشارهای خارجی قابل توجه بوده‌است. این ارز دیجیتال در محدوده 25000 تا 31000 دلار باقی مانده‌است و در شکستن هر دو روند صعودی و نزولی مقاومت می‌کند. قابل توجه است که بازده بیت‌کوین در سال 2023 تا به امروز ادامه داشته‌است. اگرچه این ارز دیجیتال در سه ماهه سوم روندی نزولی‌داشته، به طوری که قیمت آن 11.1 درصد کاهش یافته‌است.

بر اساس این گزارش، این ثبات علی‌رغم مجموعه‌ای از رویدادها، از جمله برگزاری دادگاه‌ها، تغییرات اقتصاد کلان، نگرانی‌ها در مورد تعطیلی دولت و بحث‌ها در مورد سقف بدهی آمریکا و همچنین عدم تایید ETF اسپات بیت کوین رخ داده‌است.

محرک‌های احتمالی افزایش قیمت بیت کوین

در این گزارش اشاره شده‌است که بیت‌کوین تحت تأثیر عواملی متعدد هنوز هم پتانسیل صعود قیمتی را دارد. تایید ETF اسپات و هاوینگ این ارز دیجیتال در آینده می‌تواند در افزایش قیمت بیت‌کوین نقش مهمی ایفا کند. با این حال بیت کوین برای چنین امری باید سطح حمایت 24900 دلاری خود را حفظ کند.

در زمان نگارش این خبر، بیت‌کوین به ارزش 27,906 دلار با سود روزانه تقریبا 1 درصد است. ضمنا در کندل هفتگی، بیت کوین نزدیک به 4 درصد رشد داشته‌است. در زمان انتشار این خبر این ارز دیجیتال به قیمت 27,531 دلار معامله می‌شود.

منبع
برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.