یکی از دامنه‌های اتریوم نیم سرویس به ارزش 320 هزار دلار فروخته شد

یکی از دامنه‌های اتریوم نیم سرویس به ارزش 320 هزار دلار فروخته شد

دامنه 000.eth متعلق به سرویس نام اتریوم یا اتریوم نیم سرویس (ENS)، به ارزش 300 اتر معادل تقریباً 320 هزار دلار فروخته شده است.

طبق داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم تحلیلی NFTGO، این دومین فروش بزرگ برای دامنه ENS تا به امروز بوده است. اکتبر سال گذشته، دامنه paradigm.eth به ارزش 420 اتر (تقریباً 1.5 میلیون دلار در آن زمان) خریداری شد. نکته قابل توجه این است که شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر پارادایم (Paradigm) عنوان کرد که ارتباطی با این خرید ندارد. اتریوم نیم سرویس، که پیوند نزدیکی با بنیاد اتریوم دارد، به کاربران اجازه می‌دهد نام‌های دامنه را در بلاکچین آن خریداری کنند. هر دامنه درواقع به‌صورت یک NFT فروخته می‌شود.

قابل ذکر است که طی دو هفته گذشته، سرویس نام اتریوم افزایش 112 درصدی در تعداد ثبت‌نام‌ها را داشته است. همچنین قیمت توکن بومی ENS در 24 ساعت گذشته تقریباً  4 درصد افزایش یافته است. این ارز دیجیتال از زمان عرضه در نوامبر گذشته 72 درصد افزایش حجم معاملات را تجربه کرده است.

 

منبع  u.today

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/iranital/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420