بیت کوین به بالای 30 هزار دلار رسید؛ 217 میلیون دلار موقعیت معاملاتی لیکویید شد

بیت کوین به بالای 30 هزار دلار رسید؛ 217 میلیون دلار موقعیت معاملاتی لیکویید شد

داده‌های پلتفرم تحلیلی کوین گلس (Coinglass) نشان می‌دهد طی ۲۴ ساعت گذشته و به دنبال جهش قیمت بیت کوین به بالای 30000 دلار، مجموعاً 217.43 میلیون دلار موقعیت معاملاتی آتی لیکویید شده‌است.

بیت کوین امروز برای اولین بار طی دو ماه گذشته با رشدی 4 درصدی از سطح 30000 دلار گذشت. این امر موجب شد پیش‌بینی بسیاری از تریدرهای فضای کریپتو در مورد قیمت آتی این ارز دیجیتال و سایر آلت کوین‌ها اشتباه از آب دربیایید. در نتیجه سرمایه زیادی در پی این تغییر ناگهانی قیمت در صرافی‌های کریپتو لیکویید شد. از این بین 158 میلیون دلار موقعیت معاملاتی شورت در بازار این ارز دیجیتال لیکویید شده‌است. این رقم بزرگترین فروش استقراضی بازار بیت کوین طی دو ماه گذشته محسوب می‌شود. همچنین 59 میلیون دلار آن مبتنی بر افزایش قیمت (لانگ) ارزهای دیجیتال بوده‌است.

گفتنی است اوکی‌اکس رتبه اول صرافی‌های ارز دیجیتال را از نظر لیکویید سرمایه معامله‌گران دارد. پس از آن بایننس و بای‌بیت به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص داده‌اند.

باید اشاره داشت به طور کلی دو عامل وجود دارد که می تواند به طور قابل توجهی بر ریسک لیکوییدشدن موقعیت معاملاتی یک تریدر تأثیر بگذارد. اول میزان اهرمی که توسط سرمایه‌گذار استفاده می شود و دوم نوسانات قیمتی ارز دیجیتالی که موقعیت بر روی آن بسته  شده‌است.

منبع coinglass.com

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/iranital/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420