هاسکینسون از همکاری احتمالی بین کاردانو و سولانا خبر داد

چارلز هاسکینسون، خالق کاردانو از تمایل خود برای همکاری با سولانا به منظور رفع مشکلات مشترک این دو بلاکچین ابراز کرده است.

حرکت‌ بزرگ از سوی سولانا آن را به کانون توجهات حوزه ارزهای دیجیتال وارد کرده است. سود سالیانه این ارز دیجیتال به میزان فوق العاده 6100 ٪ رسیده است که بخش قابل توجهی از آن طی دو هفته گذشته به دست آمده است. تیم توسعه سولانا علت این امر را استفاده از سازوکار PoH یا Proof of History بیان می کند که فناوری بکار گرفته شده در آن اجازه می‌دهد 50000 تراکنش در ثانیه را مدیریت کنند. آنها همچنین ادعا می کنند مقیاس پذیری بالا و زمان معاملات سریع این شبکه مورد توجه بسیاری از نهادها قرار گرفته است.

با چنین چشم انداز امیدوارکننده‌ای برای سولانا، حال چارلز هوسکینسون برای همکاری با یکدیگر ابراز آمادگی کرده است، اما این امر بستگی به یافتن زمینه‌های مشترک دو شبکه دارد. وی افزود این همکاری می‌تواند در زمینه‌های اقتصادی، مهندسی یا علمی باشد.

به عبارت دیگر او هرگونه همکاری با سولانا را به دلیل محبوبیت یا رشد قیمت آن را رد کرده است. گفتنی است این دو پروژه تاکنون در هیچ زمینه‌ای با یکدیگر کار نکرده‌اند.

 

منبع  cryptoslate.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.