تاریخ معرفی و عرضه‌ی آیفون‌ ۱۳ فاش شد

تا به این لحظه اطلاعات بسیار زیادی از آیفون‌های سری ۱۳ انتشار یافته است اما چیزی که هنوز هم گنگ است زمان معرفی این آیفون هاست که به نظر می رسد آن نیز اکنون فاش شده است.

عده‌ای گفته‌اند ۲۶ شهریور برای آغاز پیش فروش نسخه‌های مختلف آیفون ۱۳ انتخاب شده است و این خود گواهی دیگر بر این ادعا است که رویداد اپل در تاریخ ۲۳ شهریور برگزار خواهد شد.

طبق چیزی که دن ایوز، تحلیلگر Wedbush می‌گوید آیفون‌های ۱۳ در رویدادی در هفتۀ سوم سپتامبر معرفی خواهند شد. اگر به تقویم نگاهی بیندازیم، تاریخ برگزاری این رویداد احتمالا ۱۴ سپتامبر مصادف با ۲۳ شهریور خواهد بود، زیرا اپل معمولا رویدادهای خود را در روز سه‌ شنبه برگزار می‌کند. طبق همین موضوع، پیش‌خرید آیفون‌ها باید از ۱۷ سپتامبر مصادف با ۲۶ شهریور آغاز شود و دستگاه‌ها از ۲۴ سپتامبر یعنی ۲ مهر رسما به بازار عرضه شوند.

به گفتۀ منابع زنجیره تامین در آسیا، اپل پیش‌بینی کرده است که آیفون ۱۳ پرفروش‌ترین مدل پرچمداران آیندۀ  این شرکت باشد، بنابراین ۳۵تا ۴۵ درصد از سهم تولیدات خود را در سه‌ ماهه چهارم امسال به آیفون ۱۳ اختصاص داده است.

در ادامه همین تحلیلگر می‌گوید مجموعۀ سفارشات سری آیفون ۱۳ در نیمه دوم ۲۰۲۱ باید حدود ۱۳۰ تا ۱۵۰ میلیون دستگاه باشد و عمدۀ سفارش‌‌ها در سه‌ ماهۀ چهارم سال به ثبت می‌‌رسند.

سفارش‌های اولیۀ اپل برای آیفون ۱۳ مقداری در حدود ۲۰ میلیون دستگاه بیشتر از سفارشات آیفون ۱۲ اعلام شده است. با این وجود، به ظاهر اپل اعتماد بالایی به آیفون ‌های آینده خود دارد و اعتقاد دارد که کاربران از این سری از آیفون استقبال به عمل خواهند آورد.

در پایان باید گفت اپل قصد دارد که سری آیفون ۱۳ را با نمایشگر رفرش (Refresh) ریت ۱۲۰ هرتز ، باتری بزرگتر، دوربین بهبود یافته و قابلیت‌هایی دیگردر اوایل مهرماه به عرضه برساند. تصویر آیفون 13 در سایت  tomsguide، به این شکل پیش‌بینی شده.

 

منبع: tomsguide

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.