آرتور هیز آلت سیزن

آرتور هیز: برای شروع آلت سیزن، بیت کوین باید از 70 هزار دلار عبور کنند

به‌گفته آرتور هیز، رشد بازار در بخش آلت کوین‌ها، که به عنوان آلت سیزن نیز شناخته می‌شود، بسته به سطوح قیمتی دو ارز دیجیتال بزرگ جهان، ممکن است تا سال 2025 به تعویق بیفتد.

آرتور هیز، یکی از بنیانگذاران صرافی بیت‌مکس (BitMEX) و مدیر ارشد سرمایه گذاری میل‌استورم فاند (Maelstrom Fund)، می‌گوید برای اینکه آلت سیزن رشد صعودی خود را آغاز کند، هم بیت کوین و هم اتریوم باید سطوح مقاومت کلیدی خود را بشکنند. هیز می‌گوید:

«آلت سیزن تنها پس از اینکه بیت کوین و اتریوم به طور قطعی به ترتیب از 70000 و 4000 دلار عبور کنند بازخواهد گشت. ترکیبی از افزایش نقدینگی دلاری بیت کوین و رالی صعودی اتریوم در پایان سال، پایه‌ای قوی برای بازگشت یک مراسم آلت کوین جذاب ایجاد خواهد کرد.»

قیمت‌های بیت کوین و اتریو پس از فشار فروش 510 میلیارد دلاری هفته گذشته در بازار کریپتو در حال بهبود هستند. این اتفاق باعث شد این دو ارز دیجیتال به پایین‌ترین سطح قیمتی خود در ماه فوریه برسند.

بیت کوین زمانی که به زیر 63000 دلار سقوط کرد، به زیر یک مسیر رشد کلیدی پس از هاوینگ سقوط کرد. اما بازیابی خط روند قبل از پایان سال 2024، بیت کوین را طبق روال چرخه‌های هاوینگ قبلی به مرز 100000 دلار بازخواهد گرداند.

منبع: cointelegraph.com

برچسب‌ها
آلت کوین

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.