مصاحبه دونالد ترامپ ایلان ماسک

مصاحبه دیدنی دونالد ترامپ ‌و ایلان ماسک بامداد فردا برگزار خواهد شد

همه درباره مصاحبه انتظار ایلان ماسک و دونالد ترامپ هیجان‌زده هستند. ماسک نیز در حال تست سرورهای X برای میزبانی خیل عظیمی از کاربران است. وی قبلاً گفته بود که این مصاحبه کاملاً بدون فیلتر خواهد بود و هیچ محدودیتی برای صحبت در مورد هیج موضوعی وجود ندارد.

همه نگاه‌ها به مصاحبه دونالد ترامپ و ایلان ماسک

با وجود دو نفر از محبوب‌ترین شخصیت‌ها در ایالات متحده و سراسر جهان برای مصاحبه، می توانیم شاهد بزرگترین رویداد در تاریخ پلتفرم رسانه‌های اجتماعی X باشیم. او نوشت: «من امشب و فردا قبل از گفتگو با دونالد ترامپ، آزمایش‌های مقیاس‌بندی سیستم را انجام خواهم داد.صحبت‌ها بدون محدودیت در موضوع است، بنابراین باید بسیار سرگرم کننده باشد! اگر سؤال و نظر خاصی دارید، آنها را در زیر چت ارسال کنید.»

این مصاحبه می‌تواند بحث‌های پیرامون طیف گسترده‌ای از موضوعات مانند امور مالی، فناوری، اقتصاد کلان، رمزارز و سایر مسائل ژئوپلیتیکی را در بر گیرد. این دو همچنین ممکن است در مورد نگرانی های مربوط به رکود اقتصادی ایالات متحده در بازار هم صحبت کنند.

ایلان ماسک با آغوش باز از دونالد ترامپ در مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری حمایت کرده است. از سوی دیگر، ترامپ از هر فرصت ممکن برای تحت تأثیر قرار دادن صنعت کریپتو استفاده می‌کند و آن را رها نیز نمی کند! جالب اینجاست که ترامپ همچنین موافقت کرده است ماه آینده در ماه سپتامبر با کامالا هریس مناظره کند.

منبع: coingape.com

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.