قیمت بیت کوین ۲۲ مرداد

دلیل کاهش قیمت بیت کوین به زیر ۶۹ هزار دلار چه بود؟ (۲۲ مرداد)

سرمایه‌گذاران نهادی انباشت استیبل کوین‌های خود را طی دو روز گذشته متوقف کرده‌اند و باعث کاهش قیمت بیت کوین به زیر سطح روانی کلیدی در صبح روز ۲۲ مرداد شدند.

قیمت بیت کوین تا ساعت 08:03 صبح UTC در 12 اوت (۲۲ مرداد) 3.9% کاهش یافت و به 58,930 دلار رسید. درواقع با این کاهش بیت کوین از بالاترین سطح هفتگی 62,510 دلار سقوط کرد.

بر اساس پست 12 آگوست X از پلتفرم تحلیلی لوک آن‌چین (Lookonchain)، کاهش به زیر مرز 60000 دلار احتمالاً به دلیل توقف خرید استیبل کوین توسط موسسات بوده‌است:

به نظر می رسد موسسات به طور موقت خرید خود را متوقف کرده‌اند، و قیمت بیت کوین امروز 4.5٪ کاهش یافت! ما متوجه شدیم که مؤسسات از ۲روز پیش دریافت USDT  و انتقال آن به صرافی‌ها را متوقف کردند.

فقدان معاملات استیبل کوین توسط نهادهای کلان به صرافی‌های کریپتو می‌تواند نشان‌دهنده کمبود فشار خرید رمزارزها باشد. زیرا استیبل کوین‌ها اصلی‌ترین راه پل به دنیای ارزهای دیجیتال هستند. تتر با اینکه اخیرا 1.3 میلیارد دلار توزیع شده بود، پایین ترین سطح معاملات را دارد. این میزان تتر تازه مینت شده به برخی از محبوب ترین صرافی‌های ارز دیجیتال از جمله کراکن، کوین بیس، OKX و بولیش منتقل شده‌است. با از سرگیری نقل و انتقالات بزرگ استیبل کوین، قیمت بیت‌کوین می‌تواند به بالاتر از سطح مقاومت 60000 دلاری بازگردد. بیت کوین باید 60000 دلار را پس بگیرد تا حرکت رو به رشد بیشتری داشته باشد

در همین حین، جریان ورودی به ETFهای ایالات متحده هم کم است. بر اساس داده‌های فارساید (Farside)، ETF بیت‌کوین ایالات متحده در 9 آگوست بیش از 89 میلیون دلار خروجی خالص منفی داشته‌است.

جریان‌های ورودی ETF می تواند به طور قابل توجهی به افزایش قیمت یک ارز دیجیتال کمک کند. برای بیت کوین، ETFها حدود 75 درصد از سرمایه گذاران جدید در را تا تاریخ15 فوریه به خود اختصاص دادند و قیمت BTC را از مرز 50000 دلار فراتر بردند.

منبع: cointelegraph.com

برچسب‌ها
قیمت بیت کوین

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.