گری‌اسکیل شاهد خروج 2 میلیارد دلار سرمایه از ETF اتریوم خود بوده است

صندوق‌های قابل معامله بورسی (ETF) اسپات اتریوم در ایالات متحده روز جمعه (آخرین روز کاری در هفته) شاهد جربان‌های سرمایه قابل توجهی به خصوص از سمت گری‌اسکیل بودند. حجم خروجی از  ETF گری‌اسکیل اتریوم تراست (ETHE) به 2.1 میلیارد دلار رسیده‌است.

طبق داده‌های SoSoValue، مجموع خروجی خالص از کل ETF‌های اسپات اتریوم در روز 2 آگوست از ۵۴ میلیون دلار فراتر رفت. بخش قابل توجهی از این خروجی‌ها مریوط به ETHE بود که شاهد خروج خالص یک روزه بیش از 61 میلیون دلار بود. این صندوق گری‌اسکیل از سال 2017 یک بازیگر برجسته در بازار بوده‌است و از آن زمان بدون نیاز به خرید مستقیم و ذخیره اتریوم، به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد تا در معرض این ارز دیجیتال قرار بگیرند.

در حالی که ETHE جریان‌های خروجی قابل توجهی را تجربه کرد، سایر ETFهای اتریوم روندهای متفاوتی را نشان می‌دهند. گری‌اسکیل اتریوم مینی تراست هیچ جریان خروجی گزارش نکرد و جریان خالص ورودی کل ۲۰۱ میلیون دلاری خود را حفظ کرد.

صندوق اتریوم فیدلیتی (FETH) با اضافه‌شدن بیش از 6 میلیون دلار، مهم ترین جریان خالص ورودی این روز را ثبت کرد. این ورودی مثبت سرمایه، کل ورودی خالص FETH را به 297 میلیون دلار می‌رساند. به طور مشابه، ETF اتریوم شرکت فرانکلین تمپلتون (EZET) نیز شاهد جریان های ورودی مثبت بود. با جریان خالص ورودی یک روزه کمی بیش از 1 میلیون دلار، مجموع جریان خالص ورودی آن به 30.6 میلیون دلار رسید.

در حال حاضر ارزش کل دارایی خالص ETFهای اسپات اتریوم 8.3 میلیارد دلار است. نسبت خالص دارایی ETF، که ارزش بازار موجود در ETFها را با ارزش کل بازار اتریوم مقایسه می‌کند، در حال حاضر 2.29٪ است.

منبع: cointelegraph

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.