سرمایه‌گذاری بایننس در اپریوری

بایننس لبز در پلتفرم لیکویید استیکینگ اپریوری (aPriori) سرمایه‌گذاری کرد

طبق اعلامیه روز گذشته، بازوی سرمایه‌گذاری خطرپذیر بایننس در اپریوری (aPriori)، یک پروتکل لیکویید استیکینگ در شبکه موناد (Monad) سرمایه‌گذاری کرده‌است. این معامله با تمرکز بر ارزش قابل استخراج ماینر (MEV) انجام گرفته‌است.

سرمایه‌گذاری بایننس در اپریوری در حالی انجام می شود که بسیاری از سرمایه‌گذاران به شبکه لایه 1 موناد و اکوسیستم مالی غیرمتمرکز (DeFi) آن روی آورده‌اند. طبق بیانیه بایننس لبز، اپریوری به دنبال ایجاد انگیزه‌های پایدار برای اعتبارسنج‌ها در موناد با توسعه مکانیسم‌های جدید برای توکن‌های لیکویید استیکینگ وMEV است. موناد یک بلاکچین لایه 1 سازگار با ماشین مجازی اتریوم (EVM) است که برای اپلیکیشن‌های پیچیده و پرتوان طراحی شده‌است.

طبق گزارش کرانچ‌بیس، اپریوری یک دور اولیه جذب سرمایه 8 میلیون دلاری را در 23 ژوئیه به رهبری پنترا کپیتال (Pantera Capital)، در کنار 22 سرمایه‌گذار تکمیل کرده‌است. طبق گزارش‌ها، این دور جذب سرمایه 100 میلیون دلار بر ارزش این استارتاپ بلاکچینی اضافه کرد. یکی دیگر از پروتکل‌های لیکویید استیکینگ در موناد، به نام کینتسو، یک دور اولیه جذب سرمایه 4 میلیون دلاری در ماه جولای داشته‌است.

ری، مدیرعامل اپریوری، که نام خانوادگی خود را فاش‌نکرده، در بیانیه‌ای گفت: “ما در اپریوری در حال توسعه یک پلتفرم لیکویید استیکینگ با قدرت‌بخشی MEV در موناد هستیم.” او افزود شرکت آن‌ها به دنبال «معرفی محصولات جدید به طور منحصر به فرد برای شبکه‌های سازگار با EVM با توان عملیاتی بالا» است.

منبع: cointelegraph.com

برچسب‌ها
بایننس

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.