امارات خرید مستقیم کریپتو با حساب بانکی را برای شهروندان فراهم کرد

امارات خرید مستقیم کریپتو با حساب بانکی را برای شهروندان فراهم کرد

شهروندان امارات از این پس می‌توانند با ارز درهم موجود در حساب بانکی خود کریپتو خرید کنند. این امکان از طریق همکاری صرافی ارز دیجیتال M2 با دولت امارات متحده عربی فراهم شده‌است.

در اطلاعیه صرافی M2 آمده‌است که این ادغام جدید به ساکنان امارات اجازه می‌دهد مستقیماً موچودی حساب بانکی خود را به کریپتو تبدیل و آن را خرید کنند. برعکس آن یعنی تبدیل این ارزهای دیجیتال به درهم نیز فراهم است. تیم M2 معتقد است که این ادغام جدید به کاربران امکان آن را  می‌دهد تا “به سرعت خود را با تغییرات بازار تطبیق دهند”.

علاوه بر این، ادغام جدید به M2 اجازه می‌دهد تا خدمات خود را در یک حوزه به سرعت در حال تحول گسترش دهد. این تیم همچنین معتقد است که ادغام جدید نقطه عطفی برای “دسترسی گسترده‌تر به دارایی‌های مجازی در منطقه” است.

استفان کیمل، مدیرعامل این ثرافی گفت: “این یک گام مهم برای M2 است زیرا ما در تلاشیم تا خدمات خود را برای منطقه منا گسترش دهیم و اصطحکاک در نحوه حرکت مشتریان از فضای مالی سنتی به دارایی‌های مجازی را کاهش دهیم.”

کیمل همچنین توضیح داد که با این همکاری، ساکنان امارات می‌توانند با استفاده از خدمات بانکی آشنا همراه با عملکرد و امنیت M2 تجارت کنند. این مدیر اجرایی تاکید کرد که اقدام مذکور توسط دولت امارات متحده عربی تنظیم می‌شود. وی قوانین امارات را یکی از “سخت‌ترین چارچوب‌های نظارتی جهان” توصیف کرد که حمایت از مصرف‌کننده را در اولویت قرار می‌دهد.

منبع: cointelegraph.com

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.