عرضه ETF اسپات اتریوم

عرضه ETF اسپات اتریوم با 2.2 میلیارد دلار ورودی سرمایه به آن‌ها همراه بوده است

عرضه صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات اتریوم در ایالات متحده یکی از بزرگترین جریان‌های ورودی به این دارایی‌ها از دسامبر ۲۰۲۲ بوده‌است.

در واقع محصولات اتریومی مدت‌هاست که در جهان و خود آمریکا نیز حضور دارند. مانند ETFهای فیوچرز اتریوم که در کل به آن‌ها محصولات قابل معامله بورسی (ETP) گفته‌می‌شود. بر اساس آخرین گزارش وب‌سایت کوین‌شیرز، ETF عرضه شده جدید اسپات اتریوم، باعث 2.2 میلیارد دلار جریان ورودی و نیز افزایش 542 درصدی محصولات قابل معامله در بورس این ارز دیجیتال شدند.

حجم معاملات صندوق‌های قابل معامله در بورس مبتنی بر ارزهای دیجیتال در هفته گذشته به ۱۴.۸ میلیارد دلار رسید که بالاترین سطح از ماه می است. در مورد ETFهای اسپات اتریوم مجموع خالص ورودی سرمایه 285 میلیون دلار از ابتدای عرضه بوده‌است. چرا که خروجی‌ها از صندوق گری‌اسکیل اتریوم تراست قابل توجه و به میزان 1.5 میلیارد دلار بوده‌است.

علاوه بر این، ETF‌های بیت کوین نیز در ماه گذشته 3.6 میلیارد دلار ورودی داشتند که مجموع ورودی سال را به ۱۹ میلیارد دلار رساند. به‌گفته تحلیلگران کوین‌شیرز، این افزایش به دلیل گمانه زنی‌های پیرامون انتخابات آتی ایالات متحده و پتانسیل تبدیل بیت کوین به یک دارایی ذخیره استراتژیک است.

تحلیلگران این شرکت همچنین با توجه به انتظارات از کاهش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو در ماه سپتامبر، این امر را به تجدید اعتماد سرمایه‌گذاران به بیت کوین نسبت می‌دهند.

منبع: cointelegraph.com

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.