نقض امنیتی کسپر نتورک

هشدار: کسپر نتورک به علت نقض امنیتی تمام فعالیت‌های خود را متوقف کرده است

کسپر نتورک (Casper Network)، یک پلتفرم بلاکچینی که به خاطر رویکرد خود به اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز شناخته شده‌است، با یک نقض امنیتی مواجه شده‌است. این حمله هکری منجر به توقف موقت تمام عملیات‌ها برای رسیدگی و مهار این مشکل شده‌است.

تیم کسپر نتورک با همکاری اعتبارسنج‌ها، شبکه را در بلاک ۳۳۲۹۴۱۸، متوقف کرد تا از هرگونه سوءاستفاده احتمالی جلوگیری شود. این فعالیت‌ها شامل نقل و انتقال‌های مالی، ضرب توکن و استیکینگ‌ها می‌شوند. در واقثع توقف شبکه تضمین می‌کند که تراکنش‌ها و هر عملیاتی که میتواند موجب ضرر شود تا زمانی که آسیب‌پذیری برطرف نشود، پردازش نمی‌شوند.

در این بین انجمن کسپر، کسپر لبز و جامعه اعتبارسنج‌ها برای حل این مشکل در حال همکاری هستند. این تلاش مشترک شامل تجمیع منابع و تخصص برای یافت راه‌حلی کارآمد است. طبق بیانیه رسمی کسپر نتورک نقض امنیتی مهار شده‌است. تیم علت نقض را شناسایی کرده و در حال کار بر روی یک راه حل است. این فرآیند با هدف بررسی و حل و فصل تمام جنبه‌های نقض امنیتی و جلوگیری از حوادث آینده است.

گزارش کامل پس از بررسی و به‌روزرسانی‌های کد در گیت‌هاب کسپر منتشر خواهد شد. این حادثه بخشی از روند فزاینده نگرانی‌های امنیتی در جامعه ارزهای دیجیتال است. به طور مشابه، وزیراکس (WazirX)، یک صرافی معروف ارزهای دیجیتال هندی، در 18 جولای هک شد که با معرفی یک طرح جبران خسارت برای کاربان خاتمه یافت.

منبع: cointelegraph.com

برچسب‌ها
حمله هکری

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.