احساسات مثبت تریدرهای بیت‌کوین به بالاترین حد ۱۶ ماه اخیر رسیده است

احساسات مثبت تریدرهای بیت‌کوین به بالاترین حد ۱۶ ماه اخیر رسیده است

طبق ردیابی نظرات مثبت و منفی رسانه‌های اجتماعی، بهبود اخیر قیمت‌ها در بازار کریپتو، احساسات مثبت تریدرهای بیت‌کوین را به سطوحی رسانده که در 16 ماه گذشته مشاهده نشده‌بود.

وب‌سایت سنتیمنت (Santiment) روز گذشته با ردیابی این داده‌ها نوشت: «افزایش قیمت 3 هفته ای +20٪ بیت کوین باعث شده‌است که معامله‌گران احساس صعودی بسیار بیشتری نسبت به ابتدای ماه داشته باشند.» طبق اطلاعات کوین‌مارکت‌کپ بیت کوین در حال حاضر با قیمت 67708 دلار معامله می‌شود که نسبت به آن زمان 6.22 درصد افزایش یافته‌است.

باید اشاره داشت شاخص احساسات وزنی سنتیمنت که میزان اشاره به بیت کوین و نظرات مثبت و منفی در شبکه‌های اجتماعی را بررسی می‌کند، به بالاترین سطح مثبت 16 ماه اخیر رسیده‌است. سنتیمنت نوشت: «نسبت نظرات مثبت در مقابل نظرات منفی درمورد بیت کوین به بالاترین سطح خود از مارس 2023 رسیده‌است و اوج قیمتی در فاصله اندکی قرار دارد».

این افزایش خوش‌بینی هم‌زمان با سخنرانی دونالد ترامپ در کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۴ رخ داده‌است که هدف خود را تبدیل آمریکا به «پایتخت ارزهای دیجیتال جهان» اعلام کرد.

شاخص ترس و طمع نیز با ۷۱ امتیاز، افزایش ۲۴ واحدی را نشان می‌دهد. این تغییر چشمگیر در مقایسه با ماه گذشته است که شاخص احساسات وزنی، افزایش نظرات منفی را نشان می‌داد. در حالی که قیمت بیت کوین تنها 4 درصد پایین‌تر از سطح فعلی بود و در 21 ژوئن حدود 65000 دلار معامله می‌شد.

منبع: cointelegraph.com

برچسب‌ها
بیت کوین

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.