آمریکا پایتخت ارزهای دیجیتال در جهان خواهد شد

ترامپ: آمریکا پایتخت ارزهای دیجیتال در جهان خواهد شد

رئیس جمهور سابق ایالات متحده و نامزد فعلی عضو حزب جمهوری خواه، دونالد ترامپ، اعلام کرد در صورت انتخاب‌شدن در انتخابات ماه نوامبر، قصد دارد آمریکا را به پایتخت ارزهای دیجیتال جهان تبدیل کند.

ترامپ این جمله را در حین سخنرانی خود در کنفرانس بیت کوین 2024 در شهر نشویل ایالت تنسی در جمع طرفداران کریپتو بیان کرد. او گفت برای جامعه بیت کوین احترام زیادی قائل است و افزود که «این (فضای کریپتو) مانند صنعت فولاد» در ابتدای شکل‌گیری‌اش است.

ترامپ همچنین پیش‌بینی کرد که «روزی» بیت کوین از طلا پیشی خواهد گرفت و افزود: «بیت‌کوین فقط یک شگفتی فناوری نیست، همانطور که می‌دانید معجزه همکاری و دستاوردی انسانی است.» ترامپ همچنین به انتقاد از رقیب سیاسی خود پرداخت و گفت: «رقیب آی‌کیو پایینی دارم. من در مورد او (ضمیر اشاره مذکر) صحبت نمی‌کنم. من در مورد او (ضمیر اشاره مونث) صحبت می‌کنم.» ظاهراً اشاره او به نامزد احتمالی حزب دموکرات کامالا هریس است.

رئیس جمهور سابق آمریکا سپس وعده‌هایی درباره انرژی مورد استفاده بیت کوین و هوش مصنوعی پرداخت و قول داد که با مصرف سوخت‌های فسیلی برق فراوانی تولید خواهد کرد. این چهره سیاسی پرحاشیه قصد دارد یارانه‌های فدرال را برای سازندگان خودروهای برقی و ایستگاه‌های شارژ قطع کند.

ترامپ معتقد است کاندیدای قدرتمندی برای جامعه ارزهای دیجیتال و بیت کوین خواهد بود و آمریکا را پایتخت ارزهای دیجیتال خواهد کرد. وی خطاب به جمعیت تاکید کرد که در صورت انتخاب‌شدن از عملکرد او بسیار خرسند خواهند بود.

در همین کنفرانس، رابرت اف. کندی جونیور، نامزد مستقل ریاست جمهوری، برنامه‌ای بیت کوین محور ارائه داد که شامل خرید روزانه ۵۰۰ BTC توسط خزانه‌داری آمریکا می‌شد. در مقابل، ادوارد اسنودن، افشاگر و کارمند سابق سازمان اطلاعات آمریکا، هشدار داد که سیاستمداران حامی ارزهای دیجیتال صرفاً برای جلب رأی این صحبت‌ها را می‌کنند و قابل اعتماد نیستند.

منبع: cointelegraph.com

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.