متاپلنت با کاهش قیمت بیت کوین به زیر 55 هزار دلار باز هم اقدام به خرید کرد

متاپلنت با کاهش قیمت بیت کوین به زیر 55 هزار دلار باز هم اقدام به خرید کرد

شرکت سرمایه‌گذاری ژاپنی متاپلنت (Metaplanet) 42.47 واحد بیت کوین دیگر به ارزش 2.3 میلیون دلار خرید. گفتنی است به خاطر انتخاب بیت کوین به عنوان ارز ذخیره خود، لقب مایکرواستراتژی آسیا را بین کاربران کریپتو به دست آورده‌است. برای کسانی که نمی‌دانند، مایکرواستراتژی یک شرکت هوش تجاری آمریکایی است که از آگوست 2020 آغاز به خرید بیت کوین کرده‌است. این کمپانی طی این چهار سال 226331 واحد بیت کوین را با میانگین قیمت 35158 دلار خریداری کرده‌است.

خرید جدید متاپلنت به دنبال ذخیره‌سازی دیگر بیت کوین به ارزش 1.2 میلیون دلار در هفته گذشته صورت می‌گیرد. این پنجمین خرید بیت کوین آن در چهار ماه گذشته است. این مقدار کل دارایی‌های متاپلنت را به بیش از 203 بیت کوین می‌رساند که ارزش آن حدود 2 میلیارد ین (بیش از 11 میلیون دلار) است.

متاپلنت در بیانیه‌ای گفته‌است که به طور متوسط ​​حدود 58500 دلار به ازای هر واحد بیت کوین در تمام خریدهای اخیر خود پرداخت کرده‌است. آخرین خرید این شرکت مستقر در ژاپن نیز نوعی فرصت طلبی و شکار بیت کوین های بیشتر با کاهش قیمت به زیر 55 هزار دلار بود. به نظر می رسد افزایش فروش از سوی ماینرها و هولدرهای بلندمدت، از جمله دولت‌های آلمان و ایالات متحده، به فشار نزولی بر قیمت بیت کوین افزوده‌است.

منبع: cryptonews

برچسب‌ها
متاپلنت

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.