یک تریدر سرشناس از احتمال سقوط بیت کوین به سبک نوامبر 2018 خبر داده است

یک تریدر سرشناس از احتمال سقوط بیت کوین به سبک نوامبر 2018 خبر داده است

یک تریدر کهنه کار می‌گوید که با در نظرگیری احتمال سقوط دیگری به سبک نوامبر 2018، نسبت به افزایش قیمت بیت کوین (BTC) مردد است.

در نوامبر سال 2018، بیت کوین پس از 6 ماه تثبیت قیمت در یک محدوده کوچک به زیر 6000 دلار سقوط کرد. در حالی که بسیاری مشتاق خرید در این کف قیمتی بودند، بیت کوین تا زمانی که به نزدیکی 3000 دلار رسید نتوانست صعود قیمتی را مجدداً تجربه کند.

حال این تریدر با نام مستعار DonAlt به 568000 فالوئر خود در رسانه اجتماعی X می‌گوید پس از اینکه بیت کوین سطح حمایت روان‌شناختی خود را در قیمت 60000 دلار از دست داد، معامله‌گران بیش از حد دیدگاه صعودی نسبت به آن پیدا کردند. او نوشت:

«من شخصاً فکر می‌کنم که مردم خیلی زود نظرشان در مورد [بیت کوین] به آغاز روند صعودی تغییر کرده‌است.» در ادامه DonAlt نوشت: «من هنوز به یاد دارم که سطح حمایت 6000 دلار شکست و مردم بلافاصله برای خرید 5500 دلار هجوم آوردند.» او با در نظرگرفتن احتمال سقوط بیت کوین افزود:

«خیلی خوب پیش نرفت، [و] به همین دلیل است که می‌خواهم کمی دست بکشم تا ببینم اوضاع به کدام سمت می‌رود…»

این تریدر تقریباً معروف می‌گوید در هر صورت، بسته‌شدن کندل هفتگی در بالای 60000 دلار بسیار صعودی خواهد بود. او همجنین بسته‌شدن کندل هفتگی در 52000 دلار را عاملی برای تلاش به منظور بازگشت به اوج می‌بیند. هر چیزی غیر از این دو حالت، از نظر DonAlt ساختگی و غیر جالب است که شایسته توجه نیست.

در آخر DonAlt می‌گوید بیت کوین پس از ناکامی در نگه‌داشتن سطح 60000 دلار، دچار “شکست بزرگی در بازار رنج (Range)” شده‌است و این ارز دیجیتال احتمالاً برای بازیابی قیمت به زمان و تایید نیاز دارد.

منبع: dailyhodl

برچسب‌ها
قیمت بیت کوین

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.