پیش‌بینی رابرت کیوساکی از یک سقوط سنگین اقتصادی و پرواز قیمت بیت‌کوین پس از آن

پیش‌بینی رابرت کیوساکی از یک سقوط سنگین اقتصادی و پرواز قیمت بیت‌کوین پس از آن

رابرت کیوساکی، یک سقوط اقتصادی قریب الوقوع و به دنبال آن بازار صعودی قابل توجهی را پیش‌بینی می‌کند که در آن بیت‌کوین می‌تواند به راحتی به 10 میلیون دلار برسد.

کیوساکی، نویسنده کتاب پرفروش «پدر پولدار پدر بی‌پول»، روز چهارشنبه پیش‌بینی جسورانه‌ای را در شبکه اجتماعی X منتشر کرد. این سرمایه‌گذار کهنه‌کار می‌گوید نمودارهای تکنیکال نشان می‌دهند که «بزرگ‌ترین سقوط تاریخ» در راه است. در این دوره افول املاک، سهام، اوراق قرضه، طلا، نقره و بیت کوین کف‌های قیمتی سنگینی را تجربه می‌کنند.

با این حال او معتقد است که پس از این سقوط، از اواخر سال ۲۰۲۵، یک دوره صعودی بلندمدت آغاز خواهد شد. این روند صعودی سال‌ها ادامه خواهد داشت. رابرت کیوساکی پیش‌بینی می‌کند در این دوره بیت‌کوین به راحتی به ۱۰ میلیون دلار برسد. همچنین طلا به ۱۵۰۰۰ دلار در هر اونس و نقره به ۱۱۰ دلار در هر اونس خواهد رسید.

نویسنده پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز برای 6 سال متوالی، می‌گوید این چرخه به دلیل کاهش اعتماد به ارزهای فیات و سوابق تاریخی اجتناب ناپذیر است. او با ترسیم موارد تاریخی مانند فروپاشی رایشمارک آلمان و دلار زیمبابوه، یک الگوی تکراری را پیشنهاد می‌کند که در آن ایمان به پول سنتی کم رنگ می‌شود.

کیوساکی تاکید کرد: “آن‌ها (دولت‌ها) می‌دانند که این چرخه طولانی بازار صعودی در راه است، زیرا می‌دانند ایمان و اعتماد به پول “جعلی” در حال از بین‌رفتن است … آن‌ها می دانند که افراد بیشتری در نهایت بیدار می‌شوند.” او اغلب ارزهای فیات، از جمله دلار آمریکا را به عنوان پول جعلی خطاب می‌کند.

این نویسنده مشهور در آخر از سرمایه‌گذاران خواست که صبور باشند و مطمئن باشند که صبر آن‌ها پاداش خواهد گرفت زیرا این دارایی‌ها پس از سقوط به اوج‌های جدیدی خواهند رسید.

منبع: news.bitcoin.com

برچسب‌ها
رابرت کیوساکی

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.