گری‌اسکیل: ETFهای اسپات اتریوم 25 درصد سرمایه‌گذار بیشتری جذب خواهند کرد

گری‌اسکیل: ETFهای اسپات اتریوم 25 درصد سرمایه‌گذار بیشتری جذب خواهند کرد

نظرسنجی اخیر شرکت گری‌اسکیل (Grayscale) نشان می‌دهد در صورت تایید ETFهای اسپات اتریوم، علاقه آمریکایی‌های سرمایه‌گذار به آن 25 درصد بیشتر از صندوق‌های مبتنی بر بیت کوین خواهد بود.

افراد شرکت‌کننده در نظرسنجی این شرکت مدیریت دارایی‌های دیجیتال آمریکایی، نشان دادند 25٪ سرمایه‌گذار ETFهای اسپات اتریوم بیشتر از ETF اسپات بیت کوین وجود خواهد داشت. سال گذشته، نظرسنجی گری‌اسکیل نشان داد که 40 درصد از رای‌دهندگان می‌خواهند ارزهای دیجیتال را به سبد سهام خود اضافه کنند. در حال حاضر این عدد به 47 درصد افزایش یافته‌است.

انگیزه اصلی علاقه تازه‌یافته آمریکایی‌ها نسبت به کریپتو، نگرانی آن‌ها برای ثبات مالی است. زیرا تورم و هزینه‌های بالای زندگی این کشور را تحت تأثیر قرار داده‌است. نظرسنجی گری‌اسکیل «ثبات مالی و توانایی پرداخت صورت‌حساب‌هایم» را به عنوان انگیزه دوم رتبه‌بندی می‌کند.

نگرانی‌های اقتصادی همیشه با روی‌آوردن به ارزهای دیجیتال همراه بوده‌است. عرضه محدود بیت کوین به آن اجازه می‌دهد مانند طلا درنظر گرفته‌شود و به عنوان یک ذخیره ارزش عمل کند. گری‌اسکیل می‌گوید هر چه مردم با ارزهای دیجیتال آشناتر باشند، احتمال بیشتری وجود دارد که بیت کوین را به عنوان یک محافظ در برابر تورم و سایر رویدادهای کلان اقتصادی ببینند.

نزدیک به 70 درصد از پاسخ‌دهندگان گزارش داده‌اند که دارای نوعی از سرمایه‌گذاری و حدود 19 درصد صاحب ارزهای دیجیتال هستند. مالکیت به ویژه در میان مردان (23%)، رای دهندگان سیاهپوست و اسپانیایی تبار (26% و 32%) و رای‌دهندگان جوان‌تر زیاد است.

منبع: cryptopolitan

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.