ورود تایوان موبایل، دومین اپراتور بزرگ مخابراتی در این کشور به فضای کریپتو

ورود تایوان موبایل، دومین اپراتور بزرگ مخابراتی در این کشور به فضای کریپتو

بر اساس گزارش‌ها، تایوان موبایل، دومین اپراتور خدمات مخابرات این کشور، مجوز «ارائه‌دهنده خدمات دارایی مجازی» (VASP) را از کمیسیون نظارت مالی تایوان (FSC) دریافت کرده‌است. این مجوز مسیری را برای آن ایجاد می‌کند تا یک صرافی ارز دیجیتال باز کند.

تایوان موبایل بیست و ششمین شرکتی است که مجوز VASP را در این کشور دریافت می‌کند. به گزارش بلومبرگ، این شرکت بیش از یک سال است که چشم به فضای کریپتو و ورود به آن را دارد. بلومبرگ حدس می‌زد این شرکت به دنبال خرید یک صرافی موجود است. اما مجوز آن تحت نام Fusheng Digital، که تایوان موبایل مالک آن است، صادر شد. هر دو شرکت به مدیرعاملی لین ژیچن هدایت می‌شوند.

برای دریافت مجوز VASP، تایوان موبایل باید چندین مورد از الزامات ضد پول شویی (AML) را رعایت می‌کرد. پس از برطرف‌شدن این موانع، این شرکت واجد شرایط عضویت در انجمن ارائه‌دهندگان خدمات دارایی مجازی تایوان شد که در ماه ژوئن تاسیس شده‌است.

به‌گفته یونایتد دیلی نیوز، اکثر اعضای انجمن VASP استارت‌آپ هستند، بنابراین ورود یک شرکت بزرگ به این صنعت رونق می بخشد. ژنگ گوانگتای، رئیس هیئت مدیره این انجمن، گفت که افزوده‌شدن شرکت‌ها از بخش‌های مختلف، تجربه و منابع جدیدی را برای آن‌ها فراهم می‌کند.

ارائه‌دهنده خدمات دارایی مجازی در اواسط سال 2023 مسئولیت تنظیم ارزهای دیجیتال را بر عهده گرفت. در ماه سپتامبر، دستورالعمل‌های مدیریتی را برای کسب‌وکارهای کریپتو تدوین کرد و اپراتورهای خارجی را از فعالیت منع کرد. ماه بعد، لایحه‌ای به پارلمان تایوان ارائه شد که از دستورالعمل‌های FSC با اعمال جریمه حمایت می‌کرد.

منبع: cointelegraph

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.