پنکیک سواپ 2.4 میلیون واحد توکن ZK را به کاربرانش پاداش می‌دهد

پنکیک سواپ 2.4 میلیون واحد توکن ZK را به کاربرانش پاداش می‌دهد

صرافی غیرمتمرکز مولتی‌چینی پنکیک سواپ (PancakeSwap)، از آغاز یک طرح پاداش اجتماعی قابل توجه از 5 جولای در ساعت 10:30 صبح به وقت جهانی خبر داده‌است که تا 5 آگوست در ساعت 10:30 صبح به پایان می‌رسد.

این پلتفرم قرار است 2,452,128 واحد از توکن شبکه زی‌کی‌سینک (zkSync) با نماد ZK را به جامعه خود اختصاص دهد. این طرح برای قدردانی از کاربران در جهت به رسمیت‌شناختن و پشتیبانی مداوم از راه‌اندازی پنکیک سواپ در زی‌کی‌سینک از جولای ۲۰۲۳ است.

پنکیک سواپ هم مشارکت‌کنندگان قدیمی و هم تازه‌واردان فعال را پاداش می‌دهد. دارندگان وی‌کیک (veCAKE) و مشارکت‌کنندگان قبلی می‌توانند در این ایردراپ شرکت کنند. کاربران واجد شرایط باید کیف پول خود را به صفحه اصلی پلتفرم پنکیک‌سواپ متصل کرده و دستورالعمل‌ها را دنبال کنند. توکن‌های مطالبه نشده به اکوسیستم پنکیک‌سواپ برای پروژه‌های آتی تخصیص داده خواهد شد.

ایردراپ مذکور همچنین در میان مشارکت‌کنندگان آتی که تأمین نقدینگی می‌کنند و با پنکیک سواپ در زی‌کی‌سینک معامله می‌کنند تا رشد این پلتفرم را تقویت کنند، توزیع خواهد شد.

این طرح پاداش‌دهی پس از آن اجرا می‌شود که پنکیک سواپ از نظر تعداد کاربران و حجم معاملات پیشرفت‌های قابل توجهی داشته‌است. این صرافی از زمان راه‌اندازی در شبکه لایه ۲ اتریوم یعنی زی‌کی‌سینک، از 3 میلیارد دلار در حجم معاملات، 5 میلیون دلار در کل ارزش قفل‌شده (TVL) و بیش از 1.9 میلیون تریدر فراتر رفته‌است.

منبع: cointelegraph

برچسب‌ها
پنکیک سواپ

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.