مشارکت تتر و دانشگاه ملی تایپه یه منظور آموزش بلاکچین و دارایی‌های دیجیتال

مشارکت تتر و دانشگاه ملی تایپه یه منظور آموزش بلاکچین و دارایی‌های دیجیتال

دانشگاه ملی فناوری تایپه (NTUT) از همکاری جدیدی با شرکت ارز دیجیتال تتر (Tether) در تلاش برای تقویت آموزش دارایی‌های دیجیتال و بلاکچین خبر داد.

در 19 ژوئن، این دانشگاه گفت همکاری آن‌ها با تتر به «تقویت» آموزش در مورد این موضوع در منطقه کمک می‌کند. همچنین دانش‌آموزان را به «دانش جامع و مهارت‌های عملی» در فناوری بلاکچین مجهز می‌کند. این مشارکت بر تقویت درک کلی از ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و استیبل کوین‌ها، مثل ارز دیجیتال بومی تتر یعنی استیبل کوین USDT تمرکز خواهد کرد.

در ابتدا این برنامه درسی، یعنی “بلاکچین و دارایی دیجیتال” برای اولین بار در کالج مدیریت دانشگاه ملی تایپه با بیش از 110 دانشجو راه‌اندازی شد. این دانشگاه می‌گوید: “[برنامه درسی مذکور] به سرعت به یکی از محبوب‌ترین واحدها در بخش اطلاعات و امور مالی NTUT تبدیل شد.”

بر اساس اعلامیه دانشگاه ملی تایپه، موفقیت این برنامه باعث علاقه سایر دانشگاه‌ها به مشارکت با تتر برای واجدهای درسی مشابه شده‌است. تتر و NTUT در کنار درک جامعی از فناوری قدرت‌بخش دارایی‌های دیجیتال، قصد دارند به دانش‌آموزان توانایی تجزیه و تحلیل مستقل و ارزیابی اعتبار اطلاعات مربوط به ارزهای دیجیتال را ارائه دهند. این کار به آن‌ها کمک می‌کند تا کلاهبرداری‌ها را شناسایی‌کرده و خطرات احتمالی را درک کنند.

منبع cointelegraph.com

برچسب‌ها
تتر

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.