بیت کوین 70 هزار دلاری، 1.67 میلیارد دلار موقعیت شورت را لیکویید خواهد کرد

بیت کوین 70 هزار دلاری، 1.67 میلیارد دلار موقعیت شورت را لیکویید خواهد کرد

تریدرهای فیوچرز با موقعیت شورت بیت کوین که بر روی عدم رشد قیمت این ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده‌اند، در صورت بازگشت قیمت این رمز ارز به 70000 دلار با حجم عظیمی از لیکویید سرمايه مواجه خواهند شد.

داده‌های وب‌سایت کوین‌گلس (CoinGlass) نشان می‌دهد که اگر بیت کوین به 70000 دلار بازگردد، 1.67 میلیارد دلار از موقعیت های شورت (فروش) لیکویید می‌شود. طبق داده‌های کوین‌گلس بیت کوین از 8 ژوئن (19 خرداد) در زیر این قیمت معامله می‌شود. در این خصوص اش کریپتو (Ash Crypto)، تریدر نام مستعار ارزهای دیجیتال، در 17 ژوئن در یک پست X اذعان کرد: “حجم دیوانه کننده‌ای از لیکویید پوزیشن‌های شورت بیت کوین در بالادست انباشته شده‌است.”

با توجه به اطلاعات وب‌سایت کوین‌مارکت‌کپ، افزایش 7.46 درصدی نسبت به قیمت فعلی بیت کوین که 65136 دلار است، آن را به 70000 دلار می‌رساند.

جاشوا جیک، مدیرعامل Discover Crypto در 18 ژوئن نوشت: «بازارها در حال حاضر فوق العاده صعودی هستند. لیکویید زیادی مربوط به بیت کوین و اتریوم انباشته شده‌است.»

همچنین سود باز یا اوپن اینترست بیت کوین که ارزش کل تمام قراردادهای آتی معوق یا تسویه‌نشده در صرافی‌ها است، به 33.55 میلیارد دلار رسیده‌است. این معیار اکنون از زمان رسیدن‌به بالاترین حد خود در تاریخ 7 ژوئن 10.99٪ کاهش یافته‌است. با این حال، سود باز بیت کوین از 1 ژانویه تاکنون 82 درصد رشد داشته‌است. به صورت کلی کاهش اوپن اینترست نشان‌دهنده روند رو به زوال در علاقه بازار است و افزایش آن محبوبیت در بین سرمایه‌گذاران فیوچرز را نشان می‌دهد.

در آخر ویلی وو، تحلیلگر ارزهای دیجیتال معتقد است وجود احتمال لیکویید بزرگ، امکان رسیدن بیت کوین به اوج قیمتی را افزایش می‌دهد.

منبع: cointelegraph.com

برچسب‌ها
بیت کوین

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.