41 درصد از واجدین شرایط برتر ایردراپ ZKsync تمام توکن‌های خود را فروخته‌اند

41 درصد از واجدین شرایط برتر ایردراپ ZKsync تمام توکن‌های خود را فروخته‌اند

طبق داده‌های پلتفرم تجزیه و تحلیل آن‌چین نانسن (Nansen)، تعداد قابل توجهی از دریافت کنندگان ایردراپ توکن بومی شبکه زی‌کی‌سینک (ZKsync)، کل ZK دریافتی خود را ظرف 24 ساعت به فروش رسانده‌اند.

داده‌های نانسن نشان می‌دهد که حدود 41.1 درصد از 10000 آدرس برتری که توکن بومی این شبکه لایه 2 اتریوم را دریافت کرده‌اند، ایردراپ خود را به طور کامل فروخته‌اند. 30.1 درصد دیگر حداقل برخی از تخصیص‌های خود را فروخته‌اند و تنها 28.8 درصد ایردراپ کامل خود را حفظ کرده‌اند. با این حال، آدرس های برتر تنها 1.44 درصد از مجموع 695232 کیف پول واجد شرایط ایردراپ ZKsync را تشکیل می‌دهند. قیمت زی‌کی در روز گذشته ۳۴.۵ درصد سقوط‌کرده و از اوج ۰.۳۲ دلاری به حدود ۰.۲۰ دلار رسیده‌است.

بیشترین ایردراپ‌های توکن شبکه زی‌کی‌سینک از 52,816 واحد ZK (11,600 دلار) تا 5,644,020 واحد ZK (1.2 میلیون دلار) متغیر است. در مجموع، طبق داده‌های نانسن، به ارزش 346.7 میلیون دلار ZK توسط آدرس‌هایی که ایردراپ کامل خود را فروخته‌اند و 149.2 میلیون دلار توسط آدرس‌هایی که فروش جزئی دارند، نقد شده‌است.

گفتنی است انجمن زی‌کی‌سینک دیروز ایردراپ 3.675 میلیارد واحد ZK خود را برای کاربران اولیه و پذیرندگان این شبکه آغاز کرد. همزمان با آن، توکن مذکور در چندین صرافی ارز دیجیتال متمرکز از جمله بایننس، بای‌بیت، Gate.io و کوکوین فعال شد.

منبع: theblock

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.