ریپل با بانک ملی گرجستان برای دیجیتالی کردن اقتصاد این کشور شریک شد

ریپل با بانک ملی گرجستان برای دیجیتالی کردن اقتصاد این کشور شریک شد

شرکت بزرگ ارزهای دیجیتال ریپل در حال تعمیق روابط خود با بانک ملی گرجستان (NBG) برای کاوش راه‌های دیجیتالی‌کردن اقتصاد محلی این کشور است.

ناتیا تورناوا، رئیس موقت بانک ملی گرجستان، و وارلام بانوئیدزه، رئیس بخش توسعه فناوری مالی و نظارتی این بانک، با جیمز والیس، مدیر اجرایی ریپل برای افزایش همکاری در فناوری مالی و دیجیتالی‌سازی دیدار کرده‌اند. بانک مرکزی گرجستان در تاریخ 8 ژوئن در یک پست لینکدین رسماً این جلسه را اعلام کرد.

در این جلسه، والیس مقامات گرجستان را با آلیستر براون، نماینده EPAM Systems شریک ریپل آشنا کرد. والیس گفت: «بازگشت به تفلیس و معرفی آلیستر براون از EPAM Systems به ناتیا تورناوا، سرپرست بانک ملی گرجستان، باعث افتخار بود.»

باید افزود EPAM که دفتر مرکزی آن در نیوتاون، پنسیلوانیا قرار دارد، در خدمات مهندسی نرم افزار، مهندسی پلتفرم دیجیتال و طراحی محصول دیجیتال تخصص دارد. نام “EPAM” مخفف “برنامه نویسی موثر برای آمریکا” است.

بر اساس بیانیه رسمی NBG، بحث بر روی کشف راه های بالقوه برای همکاری در دیجیتالی کردن اقتصاد گرجستان متمرکز شد. همکاری جدید مبتنی بر مشارکت قبلی بین NBG و ریپل است. در این مشارکت ری‍پل به عنوان شریک فناوری برای پروژه آزمایشی CBDC این کشور به نام لاری دیجیتال عمل می‌کند.

همانطور که قبلا در ایرانیتال گزارش کردیم، NBG برنامه‌های خود را برای پیشبرد تحقیقات CBDC در سپتامبر 2023 اعلام کرد. همچنین از نه شرکت – از جمله Ripple Labs – برای مشارکت در پروژه لاری دیجیتال دعوت کرد. متعاقباً، این تنظیم‌کننده مالی ریپل لبز را به عنوان شریک رسمی فناوری برای توسعه لاری دیجیتال انتخاب کرد.

منبع: :cointelegraph

برچسب‌ها
ریپل

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.