مدیر عامل بایننس: صنعت کریپتو از «پذیرندگان اولیه» به «اکثریت اولیه» تغییر کرده است

مدیر عامل بایننس: صنعت کریپتو از «پذیرندگان اولیه» به «اکثریت اولیه» تغییر کرده است

ریچارد تنگ، مدیرعامل بایننس اخیراً گفته‌است که صنعت کریپتو از دوران «پذیرندگان اولیه» گذر کرده و اکنون وارد دوران «اکثریت اولیه» شده‌است.

اظهارات تنگ در واکنش به پرسش خبرنگاران در مورد خبری مبنی بر رسیدن‌به 200 میلیون کاربر توسط بایننس، اعلام شد. مدیرعامل بزرگترین صرافی جهان از نظر تعداد کاربران و حجم معاملات گفت: «ما عمیقاً مفتخریم که متواضعانه پذیرای 200 میلیون کاربر ثبت‌شده هستیم.»

وی افزود: “این دستاورد تجسمی از اعتمادی است که جامعه ارزهای دیجیتال و بازیگران صنعت همچنان به اکوسیستم بایننس دارند.”

ریچارد تنگ “رشد سریع” این شرکت (افزایش تعداد کاربران آن از 100 میلیون به 200 میلیون در عرض تنها 26 ماه) را به تغییر چشم انداز صنعت ارزهای دیجیتال نسبت داد. او گفت:

«این نقطه عطف صرفاً یک پیروزی برای بایننس نیست. بلکه نشانه‌ای از رشد و بلوغ قوی برای بخش گسترده‌تر ارزهای دیجیتال است. … این نشان دهنده گذار از «پذیرندگان اولیه» کریپتو به «اکثریت اولیه» است، که نشان می‌دهد تعداد بیشتری از جمعیت جهان در حال علاقه‌مندشدن به کریپتو و امکانات بی حد و حصر آن هستند.»

بایننس به این زودی‌ها قصد ندارد از موفقیت‌های خود در صنعت کریپتو دست بکشد. زیرا همچنان در ماموریت خود برای رسیدن‌به یک میلیارد کاربر مصمم است. تنگ در آخر گفت: «حرکت رو به جلو، تمرکز ما در بایننس بر پیشروی طرح‌هایی است که شمول مالی و نوآوری را ترویج می‌کنند.»

منبع: cointelegraph

برچسب‌ها
بایننس

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.