آربیتروم 215 میلیون دلار ARB برای توسعه صنعت بازی‌ بلاکچینی توزیع می‌کند

آربیتروم 215 میلیون دلار ARB برای توسعه صنعت بازی بلاکچینی توزیع می‌کند

بنیاد آربیتروم (Arbitrum)، تیم شبکه لایه 2 مبتنی بر اتریوم، منابع قابل توجهی را برای توسعه صنعت بازی‌ در اکوسیستم خود اختصاص داده‌است.

این نهاد به دنبال تخصیص ۲۲۵ میلیون توکن آربیتروم (ARB) به ارزش تقریبی ۲۱۵ میلیون دلار طی ۳ سال از طریق برنامه جدید کاتالیزور بازی‌ (GCP) خود است. این برنامه قصد دارد تا شناخت و استفاده از آربیتروم، اوربیت و استایلوس را در میان توسعه‌دهندگان بازی و بازیکنان به سرعت افزایش دهد. این حرکت موجب رشد و تعامل در جامعه بازی‌ها می‌شود.

این پیشنهاد که در ابتدا در ماه مارس ارائه شد، با اکثریت بیش از 75 درصد آرا موافق، در 7 ژوئن به تصویب رسمی رسید. مفاد این پیشنهاد آن بود که از آربیتروم دائو (سازمان خودگردان غیرمتمرکز) بخواهد اختصاص 200 میلیون واحد ARB را در یک دوره دو ساله برای تشویق توسعه بازی در بلاکچین خود تأیید کند.

بخش قابل توجهی از این صندوق برای عرضه‌کنندگان بازی تعیین شده‌است. همچنین توسعه‌دهندگان جدید و اولیه واجد شرایط دریافت کمک‌های مالی تا سقف 500,000 ARB (تقریباً 483,000 دلار به قیمت‌های فعلی) خواهند بود.

از سوی دیگر، توسعه‌دهندگان معتبرتر می‌توانند برای سرمایه‌گذاری‌هایی مانند توکن‌ها، سهام، یا امثال آن‌ها درخواست دهند. وجوه باقیمانده بین کمک هزینه‌های مربوط به زیرساخت و هزینه‌های عملیاتی توزیع می‌شود و از رشد و توسعه اکوسیستم حمایت می‌کند.

منبع: cointelegraph

برچسب‌ها
آربیتروم

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.