دویچه بنک و بیت‌پاندا برای راه‌اندازی پرداخت‌های آنی کریپتو با یکدیگر وارد همکاری شدند

دویچه بنک و بیت‌پاندا برای راه‌اندازی پرداخت‌های آنی کریپتو با یکدیگر وارد همکاری شدند

به لطف همکاری اخیر بین پلتفرم بیت‌پاندا (Bitpanda) و دویچه بنک در آلمان، تریدرهای ارز دیجیتال در این کشور اکنون می‌توانند پرداخت‌های داخل و خارج بانکی را با کمک این پلتفرم معاملات ارز دیجیتال انجام دهند.

این همکاری کارایی و امنیت معاملات را افزایش می‌دهد و نقدینگی قوی برای کاربران بیت‌پاندا در آلمان فراهم می‌کند. همکاری با دویچه بنک به بیت‌پاندا اجازه می‌دهد تا از یک راه حل مبتنی بر رابط برنامه نویسی کاربردی (API) استفاده کند. چنین چیزی این پلتفرم معاملات ارز دیجیتال را قادر می‌سازد به شماره‌های حساب بانکی بین‌المللی آلمان (IBAN) دسترسی پیدا کند.

باید اشاره داشت IBANها کدهای مورد توافق بین‌المللی هستند که به بانک‌ها کمک می‌کنند تا انتقال‌های بین‌المللی را با خیال راحت پردازش کنند.بیت‌پاندا قصد دارد از این سرویس برای بهبود کارایی و امنیت انتقال وجه استفاده کند. کاربران بیت‌پاندا در این کشور یک IBAN آلمانی برای واریز و برداشت از جمله مزایای دیگر دریافت خواهند کرد.

در نتیجه، تمام واریزهای ارز فیات یا درخواست‌های برداشت ارز فیات از Bitpanda از طریق دویچه بنک به صورت آنی انجام می‌شود.

معاون مدیرعامل این پلتفرم، در صحبت با کوین تلگراف، بر اهمیت بانک‌ها در دسترسی به ارزهای دیجیتال برای عموم تاکید کرد. گفتنی است در طول سال‌ها، بیت‌پاندا با موسسات مالی بزرگ، از جمله رایفایزن بانک اینترناسیونال، LBBW و N26 برای ترویج پذیرش ارزهای دیجیتال همکاری کرده‌است.

منبع: cointelegraph.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.