نایب بوکله مجددا رئیس جمهور السالوادور شد؛ خوشحالی طرفداران بیت کوین

نایب بوکله مجددا رئیس جمهور السالوادور شد؛ خوشحالی طرفداران بیت کوین

نایب بوکله، رئیس جمهور طرفدار بیت کوین کشور السالوادور، پس از پیروزی قاطع در ماه فوریه، برای یک دوره پنج ساله دیگر سوگند یاد کرد. رویدادی که به دلیل موضع مثبت او در مورد بیت کوین، هیجان زیادی در صنعت کریپتو ایجاد کرد.

دقیقاً 5 سال پیش در چنین روزی، نایب بوکله سوگند یاد کرد و برای اولین بار رئیس جمهور السالوادور شد. از آن زمان، این کشور یک رهبر جهانی، چراغ راه آزادی، امنیت و نوآوری بوده‌است. بوکله با تبدیل بیت کوین به ارز رسمی این کشور تحولی بزرگ در تاریخ این کشور و ارزهای دیجیتال را رقم زد.

روز گذشته، اول ژوئن، مراسم تحلیف ریاست جمهوری در کاخ ملی در سن سالوادور برگزار شد. بوکله در این مراسم عنوان کرد که چگونه تحت رهبری او، پس از سرکوب بزرگ باندهای تبهکار، کشور شاهد کاهش قابل توجه جرم و جنایت بود.

بوکله گفت: «طی دو سال ما وضعیتی را تغییر دادیم که برای بیش از نیم قرن حل نشده‌بود. پیش از من بیش از 70,000 تروریست کشور را کنترل می‌کردند و تعداد کشته‌های آن‌ها بیشتر از حتی یک جنگ بود.»

در اصل او برای تلاش‌هایش در مبارزه با جرم و جنایت از سوی شهروندان حمایت بی‌نظیری دریافت کرد. اما جدا از آن به دلیل تصمیمش برای پذیرش بیت کوین به‌عنوان یک ارز قانونی، حمایت صنعت کریپتو در سطح جهانی را نیز به دست آورد.

گفتنی است اخیراً، گزارش‌ها حاکی از آن است که آرژانتین هم احتمالاً از رویکرد السالوادور برای پذیرش بیت کوین و سایر برنامه‌های ارزهای دیجیتال تقلید کند.

منبع: cointelegraph

برچسب‌ها
نایب بوکله

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.