ژائو به زندان می‌رود؛ آغاز حکم ۴ ماه حبس بنیانگذار بایننس

ژائو به زندان می‌رود؛ آغاز حکم ۴ ماه حبس بنیانگذار بایننس

چانگ پنگ ژائو، بنیانگذار بایننس، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان، برای آغاز اجرای حکمش خود را به یک زندان فدرال با امنیت پایین در لومپوک، کالیفرنیا تحویل داده‌است.

این خبر توسط تیم دفاع حقوقی او در شرکت لاتام اند واتکینز (Latham & Watkins) نیز تأیید شده‌است. گفتنی است که در ماه آوریل، دادگاه فدرال ایالات متحده در سیاتل، چانگ پنگ ژائو را به ۴ ماه زندان به دلیل نقض قوانین پول‌شویی محکوم کرد. همچنین ژائو و بایننس توافق کرده‌اند که به کمیسیون معاملات آتی کالا در آمریکا (CFTC) ۴.۳ میلیارد دلار و ۵۰ میلیون دلار جریمه بپردازند.


بیشتر بخوانید: چرا چانگ پنگ ژائو به چهار ماه حبس محکوم شد اما سم بنکمن فرید به 25 سال؟!


اعضای جامعه کریپتو تحسین خود را از این مدیرعامل سابق در حین بازداشت ابراز کرده‌اند. یکی از کاربران ردیت اشاره کرد که حکم زندان یک حرکت مثبت توسط ژائو است، زیرا بایننس را از خطرات احتمالی محافظت می‌کند. کاربری با نام Ilsemprelaziale نوشت:

«اگر سقوط FTX به شدت به کریپتو ضربه زد، فقط تصور کنید اگر بایننس سقوط می‌کرد چه اتفاقی می‌افتد. او [با انجام کار درست] به گناه خود اعتراف کرد و از سمت مدیرعاملی کنار رفت.»

پس از صدور حکم، ژائو برنامه‌های خود را پس از زندان بیان کرد و قصد خود را برای از سرگیری مشارکت خود در ارزهای دیجیتال پس از اتمام دوران محکومیت چهار ماهه‌اش در زندان لومپوک آشکار کرد.

به طور خاص، او قصد دارد دارایی‌های ارزهای دیجیتال موجود خود را حفظ کند و در سرمایه‌گذاری غیرفعال شرکت کند. این نشان‌دهنده اعتماد و تعهد مداوم او به بازار دارایی‌های دیجیتال است.

منبع: cointelegraph

برچسب‌ها
چانگ پنگ ژائو

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.