رونق بازار میم کوین‌ها: شیبا اینو با کنار زدن کاردانو به جایگاه دهم رسید

رونق بازار میم کوین‌ها: شیبا اینو با کنار زدن کاردانو به جایگاه دهم رسید

روند صعودی برای میم کوین‌ها که طی دو هفته گذشته برقرار بوده‌است، منجر شده‌است تا شیبا اینو (Shiba Inu)، یکی از معروف‌ترین ارزهای دیجیتال از این کتگوری، وارد 10 کوین و توکن برتر بازار کریپتو شود.

رونق میم کوین‌ها طی دو هفته گذشته باعث یک روند صعودی دیگر بوده‌است. همچنین کوجب شده‌است میم کوین پپه (Pepe)، شیبا اینو، داگ‌ویف‌ها (Dogwifhat) و چندین مورددیگر به لوج قیمتی تاریخ (ATH) خود برسند. بسیاری از این میم کوین‌ها چندین ارز دیجیتال بزرگ را در لیست 100 ارز دیجیتال برتر بازار پشت سر گذاشته‌اند.

کاردانو که زمانی در رتبه‌بندی ارزهای دیجیتال در دوره صعودی سال 2020 تا 2021 رتبه سوم را کسب کرده‌بود، در حال حاضر پس از SHIB در رده یازدهم قرار دارد. ارزش بازار شیبا اینو در حال حاضر 16.4 میلیارد دلار است، در حالی که کاردانو 16.3 میلیارد دلار ارزش بازار دارد.

همچنین کاردانو با قیمت 0.45 دلار معامله می‌شود. این یعنی اکنون بیش از 80 درصد پایین‌تر از بالاترین قیمتش در حدود 3.10 دلار است. در زمانی که بیت کوین و سایر آلت کوین‌ها بیشتر ضررهای خود را از چرخه گذشته بازیابی کرده اند و برخی در حال رسیدن‌به ATHهای جدید هستند، به نظر می‌رسد کاردانو، مشابه ریپل، در یک محدوده قیمتی گیر کرده‌است.

به غیر از SHIB، پپه به طور موقت از پالیگان پیشی گرفت و به رتبه هجدهم رسید. زیرا این میم کوین یک رکورد قیمتی جدید را ثبت کرد.

منبع: cointelegraph

برچسب‌ها
شیبا اینو

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.