سبقت نقره از بیت کوین از نظر ارزش بازار و تبدیل به هشتمین دارایی ارزشمند جهان

سبقت نقره از بیت کوین از نظر ارزش بازار و تبدیل به هشتمین دارایی ارزشمند جهان

نقره در سال 2024 نسبت به بیت کوین بازدهی چشمگیرتری داشته و پس از آنکه در ماه مارس جایگاه خود در میان با ارزش ترین دارایی‌ها را از دست داد، اکنون با پشت سر گذاشتن بیت کوین، به هشتمین دارایی بزرگ از نظر ارزش بازار تبدیل شده‌است.

دومین فلز ارزشمند جهان از زمانی که بیت کوین در ۱۴ مارس به رکورد ۷۳۷۳۷ دلاری رسید، 33.4 درصد رشد داشته‌است. در حالی که بر اساس گزارش کوین‌گکو، بیت کوین 9.5 درصد کاهش یافته‌است. در نتیجه، ارزش بازار نقره با 1.83 تریلیون دلار، ۵۰۰ میلیارد دلار بیشتر از بیت کوین 1.31 تریلیون دلاری شده‌است. این اطلاعات به طور دقیق در وب‌سایت کامپانیزمارکت‌کپ درج شده‌است. تمامی این‌ها درحالی است که بیت کوین تنها 2 ماه پیش از نقره سبقت گرفته‌بود.

با این تفاسیر، بیت کوین در صورتی که بخواهد به ارزش بازار نقره برسد باید قیمتی برابر با 93000 دلار پیدا کند. بیت کوین در حال حاضر پس از طلا، مایکروسافت، اپل، انویدیا، گوگل، آرامکو عربستان سعودی، آمازون و نقره نهمین دارایی بزرگ جهان است.

بر اساس گزارش تریدینگ اکونومیکس، طلا نیز رشد متمایز داشته و از 13 فوریه 22.4 درصد افزایش یافته‌است. در حال حاضر ارزش بازار آن 16.4 تریلیون دلار است.

منبع: cointelegraph

برچسب‌ها
نقره

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.