ویژگی‌های جدید بایننس: راه‌اندازی یک ربات آربیتراژ و ارائه قابلیت کپی تریدینگ اسپات برای همه

ویژگی‌های جدید بایننس: راه‌اندازی یک ربات آربیتراژ و ارائه قابلیت کپی تریدینگ اسپات

بایننس، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان بر اساس حجم معاملات، اخیراً از ربات آربیتراژ فاندینگ ریت (Funding Rate Arbitrage Bot) پرده‌برداری‌کرده و ویژگی کپی تریدینگ اسپات را در دسترس همه کاربران واجد شرایط خود قرار داده‌است.

در حال حاضر، بایننس بیش از 120000 استراتژی معاملاتی فعال را در بازار ربات های معاملاتی خود ارائه می‌دهد. این پلتفرم به طور مداوم در حال بهبود دامنه ابزارهای معاملاتی خودکار خود است تا نیازهای کاربران خود را برآورده‌کند. بر همین اساس، برخی از پرطرفدارترین ربات‌های معاملاتی خودکار آن در بین کاربران عبارتند از:

Grid Trading for Spot and Futures، Rebalancing Bot، Auto-Invest و Dollar-Cost Averaging (DCA).

ربات آربیتراژ فاندینگ ریت بایننس یک ربات تجاری است که استراتژی آربیتراژ آتی و اسپات را خودکار می‌کند. علاوه بر این، نیاز کاربران به اجرای دستی دو معامله اسپات و قرارداد دائمی را از بین می‌برد.

ربات آربیتراژ به تریدرها این امکان را می‌دهد تا با بازکردن استراتژیک پوزیشن‌های آتی دائمی و محافظت از آن‌ها از طریق پوزیشن‌های متضاد با اندازه یکسان در بازار اسپات، کارمزدهای مالی ایجاد کنند.

علاوه بر این، بایننس گزارش داد که ویژگی Spot Copy Trading از امروز به طور کامل در دسترس همه کاربران واجد شرایط خواهد بود. این خبر به دنبال معرفی موفقیت آمیز این ویژگی به تریدرهای برتر در ماه آوریل است.

بیش از 70 درصد تریدرهای برتر، از زمان ثبت نام در کپی تریدینگ اسپات، علیرغم بازار بسیار نوسان و کاهش 11 درصدی ارزش کل بازار کریپتو در ماه آوریل، مجموع سود و زیان مثبت ثبت کرده‌اند.

منبع: cryptopolitan

 

برچسب‌ها
بایننس

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.