دویچه بنک به پروژه توکنیزه‌سازی بانک مرکزی سنگاپور پیوست

دویچه بنک به پروژه توکنیزه‌سازی بانک مرکزی سنگاپور پیوست

دویچه بنک، یک بانک سرمایه‌گذاری چند ملیتی آلمانی، با بانک مرکزی سنگاپور در زمینه توکنیزه‌سازی دارایی‌ها همکاری می‌کند.

دویچه بانک به پروژه گاردین (Project Guardian) اداره پولی سنگاپور (MAS) ملحق شده‌است که بر توکنیزه‌سازی دارایی‌ها در بازارهای تامین مالی عمده فروشی و اپلیکیشن‌های فضای مالی غیرمتمرکز یا دیفای (DeFi) تمرکز دارد. به عنوان بخشی از این همکاری، دویچه بنک یک پلتفرم بلاکچینی قابل کارکرد را برای سرویس دهی به صندوق‌های توکنیزه‌شده آزمایش خواهد کرد. این بانک همچنین استانداردهای این پروتکل را پیشنهاد خواهد کرد و بهترین رویکرد را برای کمک به پیشرفت صنعت شناسایی خواهد کرد.

بون هیونگ چان، رئیس بخش اوراق بهادار و فناوری منطقه آسیا و اقیانوسیه دویچه بنک، سرپرست این بانک پروژه گاردین خواهد بود. انتظار می‌رود این بانک با Memento Blockchain، یک پلتفرم نرم‌افزاری که فضای دیفای و مدیریت دارایی‌های دیجیتال را هدف قرار می‌دهد، همکاری نزدیک داشته باشد.

هدف این ابتکار ارائه یک راه حل کارآمدتر، ایمن و انعطاف پذیرتر برای مدیریت صندوق‌های دیجیتال و خدمات سرمایه‌گذاری است.

سرگئی گوربونوف، یکی از بنیانگذاران Axelar و مدیر عامل شرکت Interop Labs، به کوین تلگراف گفت: «واضح است که برای فراهم‌سازی پتانسیل تریلیون دلاری حوزه توکنیزه‌سازی دارایی‌ها، قابلیت همکاری امن بلاکچین مورد نیاز است.» او افزود دویچه بنک و پروژه گاردین در حال پیشروی نوآوری به سمت ایجاد سیستم‌های بازی هستند که این فناوری را فعال می‌کنند.

منبع

برچسب‌ها
سنگاپور

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.