کوین‌گیت شبکه سولانا را به پلتفرم خود می‌آورد

کوین‌گیت شبکه سولانا را به پلتفرم خود می‌آورد

کوین‌گیت (CoinGate)، پردازشگر معروف پرداخت‌های ارز دیجیتال، خبر از ادغام شبکه سولانا در درگاه پرداخت خود داده‌است.

از امروز، 14 می، تریدرها می‌توانند SOL شبکه سولانا را به عنوان ارز پرداختی در پلتفرم کوین‌گیت بپذیرند. علاوه بر این، استیبل کوین USDC شرکت سیرکل در سولانا عرضه می‌شود. همچنین تتر (USDT) و برخی از میم کوین‌ها احتمالاً در آینده نزدیک از این روش پیروی می‌کنند.

سولانا به دلیل سرعت و کارایی استثنایی خود در حوزه بلاکچین شناخته‌شده‌است. چنین قابلیتی آن را در بین علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال محبوب کرده‌است. طبق آمار Coin98 Analytics، سولانا با 868000 کاربر فعال روزانه، در حال حاضر پنجمین بلاکچین پرکاربرد است.

ترون با بیش از 2.8 میلیون کاربر فعال روزانه، با اختلاف زیاد نسبت به سایرین رتبه نخست بلاکچین‌ها را به خود اختصاص داده‌است.

کوین‌گیت با ادغام سولانا، از فناوری پیشرفته و پایگاه کاربر گسترده این بلاکچین استفاده می‌کند که باعث افزایش سفارشات برای تریدرهای آن می‌شود. دیمیتریوس بوریسنکا، یکی از بنیان‌گذاران کوین‌گیت، در مورد این ادغام توضیح داد و اظهار داشت:

«آوردن Solana به خانواده CoinGate برای جامعه این بلاکچین و ما بسیار هیجان‌انگیز است. ما انتظار داریم مشتریان ما نیز همین احساس را داشته باشند، زیرا ادغام سولانا مشتریان بیشتری را به همراه خواهد داشت و سفارشات را افزایش می‌دهد. دانستن اینکه اکوسیستم این بلاکچین امروز چقدر برجسته است، ممکن است بازی را تغییر دهد.»

با این ادغام، کوین‌گیت تعهد خود را برای برآورده‌سازی نیازهای در حال تحول جامعه کریپتو و تسهیل تراکنش‌های یکپارچه برای کاربران خود را نشان داد.

منبع finbold

برچسب‌ها
سولانا

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.