مدیر سابق گلدمن ساکس: قیمت بیت کوین تا سال 2025 به یک میلیون دلار می‌رسد

مدیر سابق گلدمن ساکس: قیمت بیت کوین تا سال 2025 به یک میلیون دلار می‌رسد

رائول پال، مدیر سابق گلدمن ساکس در بیانیه اخیر خود گفته است که افزایش قابل توجهی در ارزش بیت کوین پیش بینی می‌کند. به‌گفته پال، بازار ارزهای دیجیتال در آستانه یک چرخه صعودی است که می‌تواند تا چهار سال ادامه داشته‌باشد. او پیش‌بینی می‌کند به طور بالقوه، بیت کوین تا سال 2025 به 1 میلیون دلار خواهد رسید.

پیش‌بینی‌های مدیر سابق گلدمن ساکس بر اساس نمودار بلندمدت عملکرد بیت کوین از سال 2013 است که او آن را «روند لگاریتمی کامل» توصیف می‌کند. پال معتقد است چرخه صعودی تا پایان سال 2025 به اوج خود می‌رسد و سطوحی که برای بیت کوین پیشنهاد می کند از نیم میلیون تا یک میلیون دلار متغیر است.

چرخه فعلی بازار صعودی هنوز در مراحل اولیه خود است

پال با اشاره به سال‌های 2016-2017، زمانی که قیمت دارایی‌های دیجیتال به دلیل هجوم نقدینگی افزایش یافت، استدلال می‌کند که چرخه فعلی بازار صعودی هنوز در مراحل اولیه خود است و راه طولانی در پیش دارد. وی به راه‌اندازی ETF بیت کوین و رویداد هاوینگ در ماه آوریل به عنوان شاخص‌های کلیدی این روند نگاه می‌کند.

پال گفت: “این چرخه‌ها می‌توانند دیوانه‌کننده باشند. چرخه کنونی بیشتر شبیه به چرخه 2016-2017 است تا چرخه 2020-2021.” وی خاطرنشان کرد:« در چرخه قبلی فشار بانک مرکزی در آمریکا زیاد نبود، اما ترازنامه آن افزایش یافت و منجر به رشد 20 درصدی نقدینگی شد.» به‌گفته این تحلیلگر، این اتفاق باعث افزایش قابل توجه ارزش ارزهای دیجیتال و ورود سرمایه به این بازار شد.

مدیر سابق گلدمن ساکس سخنان خود را اینگونه به پایان رساند:

من روی هدف نهایی تمرکز نمی‌کنم. من روی ساختار تمرکز می‌کنم. صحبت‌های من فقط بزرگی این فرصت را به شما نشان می‌دهد.

منبع

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.