صرافی غیرمتمرکز  dYdX نسخه بتای بلاکچین خود را راه‌اندازی کرد؛ افزایش قیمت توکن DYDX

صرافی غیرمتمرکز  dYdX نسخه بتای بلاکچین خود را راه‌اندازی کرد؛ افزایش قیمت توکن DYDX

گزارشات حاکی از این است که راهکار لایه یک صرافی غیرمتمرکز  dYdX، مبتنی بر شبکه کازماس وارد مرحله بتا (نسخه آزمایشی) شده‌است. در پی انتشار این خبر توکن DYDX بیش از ۲۰٪ رشد کرد. این ارز دیجیتال به عنوان توکن حاکمیتی کاربران این بلاکچین مورد استفاده قرار می‌گیرد .

 dYdX Chain روی بلاکچین کازماس راه‌اندازی شده است

سازمان مستقل خودگردان این شبکه که زیرساخت این بلاکچین را مدیریت می‌کند، روز گذشته اعلام کرد پروپوزال مربوط به معاملات این شبکه با رای مثبت ۹۹٪ از اعضای جامعه آن تایید شده‌است. در حال حاضر، کاربران پلتفرم dydx.trade می‌توانند در بیش از ۳۳ بازار، به معامله قراردادهای دائمی بپردازند و از اهرم‌های مختلف آن برای کسب سود بیشتر استفاده کنند. گفتنی است dYdX یک پروتکل غیرمتمرکز بر بستر بلاکچین اتریوم است که قابلیت‌های وام‌گیری و وام‌دهی و معاملات قراردادهای دائمی، مارجین، اسپات را فراهم می‌کند. نسخه بتای این شبکه در حال حاضر در حالت “فعال شدن معاملات” قرار دارد و ولیدیتورهای  کارمزدهای اعتبارسنجی را دریافت خواهند کرد. گفته‌می‌شود اگر این نسخه آزمایشی مشکل خاصی نداشته‌باشد، یک پروپوزال دیگر برای انتقال به حالت «معاملات کامل» ارائه خواهد شد.

رشد ارز دیجیتال DYDX

شامان ذکر است که این صرافی با ۱ تریلیون دلار حجم معاملات، بزرگترین پلتفرم غیرمتمرکز از سال ۲۰۲۰ محسوب می‌شود. همانطور که گفته‌شد ارز دیجیتال این پلتفرم معاملاتی، DYDX نام دارد و یک توکن مبتنی بر استاندارد ERC20 می‌باشد. باید اشاره داشت این توکن بومی نسبت به این اخبار واکنشی مثبت نشان داده و هم‌اکنون در منطقه سبز (صعودی) معامله می‌شود. DYDX با ۳.۲۹ درصد افزایش طی شبانه روز گذشته در حال حاضر ۴.۰۷ دلار می‌باشد. این ارز دیجیتال را می‌توانید از صرافی‌های بایننس، هوبی گلوبال یا همان HTX، Gate.io، OKEx، ZBG و MEXC و صرافی‌های غیرمتمرکزی مثل یونی سواپ (UniSwap)، سوشی سواپ (SushiSwap) و وان اینچ (1inch exchange) خریداری کنید.

منبع
برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.