تاریخ احتمالی معرفی گلکسی S24 افشا شد؛ گرافیک این موبایل آیفون 15 پرو را شکست خواهد داد

تاریخ احتمالی معرفی گلکسی S24 افشا شد؛ گرافیک این موبایل آیفون 15 پرو را شکست خواهد داد

گزارش‌ها حاکی از این است که سامسونگ بنا به دلایلی زودتر از موعد گلکسی  S24 را معرفی خواهد کرد. به گزارش وب‌سایت EDaily، عملکرد پردازنده گرافیکی این کوشی آیفون 15 پرو را شکست خواهد داد.

گلکسی اس 24 و اس 24 پلاس با تراشه اگزینوس در بازارهای جهانی عرضه می‌شوند

سامسونگ معمولاً نسل جدید گوشی‌های سری گلکسی S را در اواخر فوریه معرفی و در اوایل مارس (بهمن‌ماه) روانه بازار می‌کند. اما به‌نظر می‌رسد برنامه سامسونگ برای سال آینده میلادی تغییر کرده و تاریخ معرفی سری گلکسی S24 به یک ماه زودتر از برنامه معمول موکول شده‌است. طبق این گزارش سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ در تاریخ 17 ژانویه 2024 (27 دی‌ماه 1402) معرفی خواهد شد.

درباره سری گلکسی S24 شایعات بسیاری منتشر شده‌‌است. گفته‌می‌شود این گوشی هوشمندتر از سایر گوشی‌های بازار خواهد بود و از ابزارهای هوش مصنوعی مانند ChatGPT و Dall-E بهره خواهد برد. احتمالا فریم تیتانیومی در گلکسی S24  اولترا استفاده خواهد شد.

به گزارش رسانه کره‌ای Elec، گلکسی اس 24 و اس 24 پلاس با تراشه اگزینوس در بازارهای جهانی عرضه می‌شوند. در آمریکای شمالی هم این گوشی با تراشه اسنپدراگون عرضه خواهد شد. اما گلکسی اس 24 اولترا با پردازنده اسنپدراگون ساخته‌شده و در تمام بازارها عرضه خواهد شد. همچنین به‌نظر می‌رسد این دستگاه نمایشگر Dynamic AMOLED 2x LTPO با حداکثر روشنایی 2500 نیت داشته باشد.

عملکرد نسل بعدی پرچمدار سامسونگ در CPU و GPU اگزینوس 2400 نسبت به نسل قبلی به‌ترتیب 30 و 70 درصد بهبود یافته و همچنین عملکرد واحد پردازش عصبی (NPU) آن 14.7 برابر شده است. سامسونگ برای گلکسی S24 اولترا از فریم تیتانیومی استفاده می‌کند تا از این نظر تفاوتی با آیفون 15 پرو و 15 پرو مکس نداشته باشد.

پارک یونگ این، رئیس LSI سامسونگ، طی یک سخنرانی اظهار داشت:« من فکر می کنم ” اگزینوس 2400″ عملکرد پردازش گرافیکی بالاتری نسبت به محصولات آمریکای شمالی خواهد داشت.» به نظر می‌رسد که این گفته وی درواقع اشاره‌ای به تراشه A17 Pro می‌باشد که در آیفون 15 پرو یافت می‌شود.

منبع

برچسب‌ها
آیفون 15

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.