ردیت سیستم پاداش مبتنی بر بلاکچین خود را حذف می‌کند

ردیت سیستم پاداش مبتنی بر بلاکچین خود را حذف می‌کند

شبکه اجتماعی ردیت (Reddit) به دلیل چالش‌های نظارتی و مقیاس‌پذیری، سیستم پاداش مبتنی بر بلاکچین خود یعنی کامیونیتی پوینتس (Community Points) را تعطیل می‌کند.

یکی از اعضای ردیت با انتشار بیانه‌ای در ساب‌ردیت «کریپتوکارنسی» گفت درحالی‌که این سرویس، فرصت‌هایی در آینده ایجاد خواهد کرد، اما هیچ راهی برای توسعه آن به‌طور گسترده در سراسر پلتفرم وجود ندارد.

طبق این بیانیه، سرویس کامیونیتی پوینتس در ۸ نوامبر به فعالیت خود پایان خواهد داد. این سرویس که در می ۲۰۲۰ راه‌اندازی شد، به کاربران برای مشارکت در ساب‌ردیت‌های مشخص امتیاز می‌داد. و برای ایجاد انگیزه در تولید محتوای با کیفیت بالاتر در پلتفرم طراحی شده‌بود. این امتیازات، توکن‌های ERC-20 مبتنی بر اتریوم بودند که در سرویس کیف پول ارز دیجیتال داخلی این پلتفرم به نام «ردیت ولت» ذخیره می‌شدند.

این سرویس امتیاز که در ابتدا در شبکه اتریوم راه اندازی شد، بعداً برای مقیاس پذیری بالاتر به راه‌کار لایه 2 آربیتروم منتقل شد.

هر ساب‌ردیتی نیز توکن مخصوص خود را داشت. کاربران می‌توانستند این امتیازات را برای مدال‌ها و آیتم‌های انحصاری آواتار خود خرج کنند.

ردیت در اعلامیه‌ای خطاب به کاربرانی که از حذف سیستم پاداش مبتنی بر بلاکچین خشنود نبودند گفت: «اول و مهمتر از همه، توکن‌های شما هنوز مال شما هستند و قرار نیست سوزانده‌شوند. عملکرد انتقال در قرارداد هوشمند خاموش نمی‌شود و Reddit کنترل خود را بر قرارداد حذف می‌کند.»

منبع cointelegraph.com

برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.