آیا بیت کوین سطح چهل هزار دلار را لمس می‌کند؟ تحلیلی بر عملکرد بیت کوین در ماه‌های آتی سال

آیا بیت کوین سطح چهل هزار دلار را لمس می‌کند؟ تحلیلی بر عملکرد بیت کوین در ماه‌های آتی سال

مایکل ون دی پوپ، یوتیوبر و تحلیلگر مطرح بازار ارزهای دیجیتال اخیرا اظهارات مثبتی برای سه ماهه چهارم 2023 منتشر کرده‌است. او در صحبت‌های خود چندین عامل را بیان می کند که در قیمت بیت کوین و بازار ارزهای دیجیتال تاثیر بسزایی خواهد گذاشت. از جمله این عوامل می‌توان به تاییدیه صندوق‌های قابل معامله بورسی (ETF) و افزایش قیمت بیت کوین قبل از هاوینگ اشاره کرد.

آیا بیت کوین به قیمت 40000 دلار خواهد رسید؟

همانطور که گفته‌شد مواردی مانند پذیرش احتمالی  ETFهای اسپات بیت کوین و هاوینگ از جمله دلایلی هستند که می‌تواند منجر به افزایش انفجاری قیمت بیت کوین شوند. ون دی پوپ کمی بعد از تصویب لایحه بودجه موقت اظهارات خود را ارائه کرد. گقتنی است این لایحه در حالی تصویب شد که تنها سه ساعت زمان تا تعطیلی دولت آمریکا باقی‌مانده بود. بر اساس گزارش‌ها، جو بایدن با امضای این لایحه تضمین کرد که دولت برای 45 روز آینده به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

گفتنی است در پی نگرانی از تعطیلی دولت، تحلیلگران بسیاری به سرمایه‌گذاران هشدار داده بودند که مراقب موقعیت‌های معاملاتی خود باشند، چرا که این موضوع می‌تواند تأثیر بسیاری بر بازارها بگذارد. اکنون با تصویب این لایحه موقتی به نظر شرایط مناسب به‌نظر می‌رسد. ون دی پوپ نسبت به ماه اکتبر بسیار اظهار امیدواری کرد و از دنبال کنندگان خود خواست که به موقعیت‌های معاملاتی در بیت کوین، لینک و اتریوم توجه بیشتری نشان دهند.

وی توضیح داد که روند نزولی ارزهای دیجیتال در روزهای پایانی خود به سر می‌برد و پس از آن بازار به خوبی رشد خواهد کرد.

وی همچنین به افرادی که در این مدت به جای خروج سرمایه‌هایشان از بازار ارزهای دیجیتال با زیان مشغول انباشت بوده‌اند تبریک گفت و توصیه کرد که دارایی‌های دیجیتال خود را نگه‌دارند. چرا که این موضوع طی سه ماه آینده به آن‌ها نتایج خوبی خواهد داد.

منبع
برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.