سیرکل با هدف تصرف بازار اروپا استیل کوین یورویی EURC را راه‌اندازی می‌کند

سیرکل با هدف تصرف بازار اروپا استیبل کوین یورویی EURC را راه‌اندازی می‌کند

شرکت سیرکل طی همکاری جدیدش با شبکه استلار (Stellar) از راه اندازی استیبل کوین EURC در این شبکه خبر دادند. این استیبل کوین‌ اکنون می‌تواند روی سه بلاکچین‌ لایه یک اتریوم (ETH)، آولانچ (AVAX) و شبکه استلار (XLM) اجرا شود.

عرضه استیبل کوین EURC در شبکه استلار

طبق گزارش‌ها، توسعه‌دهندگان این پروژه می‌خواهند با راه‌اندازی این استیبل کوین، اکوسیستم مالی‌ای بسازند که در کل بازار اروپا به کار بیاید. علاوه بر این، EURC مبتنی بر یورو  است و با نسبت 1:1 قابل خرید است. شبکه استلار و سیرکل سابقا در پروژه‌های دیگری نیز همکاری کرده‌اند.
استلار با ارائه یک اکوسیستم امن، مقیاس‌پذیر و مقرون به صرفه انتخاب مناسبی برای سیرکل بوده‌است. علاوه بر این، شبکه استلار پیش از این در تسهیل انتقال کمک‌های مالی به مردم آسیب‌دیده اوکراین نیز فعال بوده است.

پس از راه اندازی EURC در این شبکه، کل دارایی‌های در گردش هر سه بلاکچین به حدود 49.2 میلیون یورو خواهد رسید. همچنین مقدار مشابهی از بخش ذخایر ارزی این شرکت در موسسات مالی مستقر در ایالات متحده نگهداری خواهد شد.

راشل مایر، معاون بخش محصولات سیرکل، خاطرنشان کرد: «راه‌اندازی استیبل کوین جدید در استلار این پتانسیل را به ما می‌دهد که درگاه‌های حواله اروپایی، پرداخت‌های برون مرزی، مدیریت خزانه‌داری و کمک‌های مالی را به‌طور قابل توجهی افزایش دهیم.»

پیامدهای راه‌اندازی EURC در استلار

به گفته دنل دیکسون، مدیرعامل و مدیر اجرایی بنیاد توسعه استلار، راه‌اندازی EURC تضمین چشم‌انداز رشد آینده‌ هر دو نهاد است. علاوه بر این، محصولات مشابهی از شرکت های مختلف مانند تتر وجود دارد که رقیب اصلی EURC خواهد بود. با این وجود، شبکه استلار به دلیل ارائه خدمات دارایی‌های دیجیتال با کیفیت و قابل اعتماد، تاکنون شهرت زیادی به دست آورده است.

منبع
برچسب‌ها

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.