مدیر ارشد فناوری تتر: عرضه استیبل‌کوین پی‌پل تاثیری بر تتر نخواهد گذاشت

مدیر ارشد فناوری تتر: عرضه استیبل‌کوین پی‌پل تاثیری بر تتر نخواهد گذاشت

به‌گفته پائولو آردوینو (Paolo Ardoino)، مدیر ارشد فناوری تتر، عرضه استیبل‌کوین پی‌پل به هیچ وجه روی USDT تاثیر نمی‌گذارد.

تتر در حال حاضر بیشتر بر بازار کشورهای درحال توسعه تمرکز کرده است

آردوینو در مصاحبه اخیرش با دِبلاک گفت:« ما انتظار نداریم که عرضه استیبل‌کوین پی‌پل بر روی میزان استفاده از USDT تاثیر بگذارد. PYUSD در ایالات متحده عرضه شده‌است. یعنی جایی که تتر خیلی کم به بازار آن‌ توجه دارد.» او همچنین اظهار داشت از عرضه PYUSD در بازارهای بین‌المللی نیز استقبال می‌کند چرا که این امر به طور کلی به نفع صنعت کریپتو خواهد بود. پائولو آردوینو عقیده دارد عرضه یک استیبل کوین دیگر در ایالات متحده می‌تواند به رشد بیشتر صنعت ارزهای دیجیتال و تعیین مقررات واضح و شفاف کمک شایانی کند. در پایان آردوینو اعلام داشت که تتر بر بازارهای خارج از ایالات متحده و کشورهای در حال توسعه تمرکز بیشتری کرده‌است و فعلا کاری با بازار ایالات‌متحده ندارد.

گفتنی است تتر اولین و بزرگترین استیبل کوین حال حاضر در جهان محسوب می‌شود. براساس داده‌های وب‌سایت دِبلاک، تاکنون بیش از 84 میلیارد استیبل کوین USDT عرضه شده‌است. USDC با عرضه کل بیش از 24 میلیارد استیبل کوین، در جایگاه دوم قرار دارد.

منبع: theblock

لینک مطلب:

کپی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب پر بازدید

.